امام جمعه تبریز:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تصویرسازی وحدت است

1402/11/20 - 14:52 - کد خبر: 108413 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تصویرسازی وحدت و قدرت کشور است. همچنین یکی از امکانات و زمینه‌هایی که می‌توانیم قدرت خود را به دشمن نشان دهیم، انتخابات است.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ی تبریز، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد و نشانه پویایی انقلاب اسلامی و مصداق قدرت نظام است، حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب نشان‌دهنده قدرت ما در جایی است که دشمن تمام انرژی خود را صرف تفرقه و تضعیف مردم ایران می‌کند.
او بیان کرد: انتخابات باید با فهم درست برگزار شود تا منجر به آرامش و امنیت و تولید قدرت شود، دشمن می‌خواهد با دست‌کاری در ذهن مردم، انتخابات را به فشاری حداکثری از طرف دولت به مردم تبدیل کند، رفتار مردم در آوردگاه‌های انتخاباتی همواره در کانون رصد و تحلیل دیگران قرار گرفته است.
وی گفت: مشارکت حداکثری برای کشور قدرت‌زاست و موجب شکست دشمن در مواجهه با رفتار مردم ایران می‌شود. انتخابات مجلس مظهر دخالت مردم در سرنوشت‌شان است، در این مجلس، قانون کشور وضع می‌شود، مجلس خبرگان نیز پایه اسلامی جامعه و نظام است.
آل هاشم ادامه داد: هر کسی که از طرف شورای نگهبان تایید شده است، محترم شمرده می‌شود. مطمئنم مردم غیور استان با حضور حداکثری و خلق حماسه بزرگ، بار دیگر پیشرانی خود را در کشور به نمایش خواهند گذاشت.
وی با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در نماز جمعه این هفته تبریز، بیان کرد: امیدوارم جوانان کشور روز به روز در عرصه‌های ورزش پیشرفت کنند.
او با اشاره به ورزشگاه پنج هزار نفری مرند، بیان کرد: سرانه ورزشی شهرستان مرند با توجه به حضور ورزشکاران مقام‌آور این شهرستان و نسبت به استاندارد کشوری بسیار پایین است. این شهرستان یک ورزشگاه دارد که ۵۰ سال پیش کلنگ‌زنی شده اکنون نیز با ۳۰ درصد پیشرفت به‌دلیل تزریق نشدن بودجه، ناقص مانده است. امیدواریم با پیگیری‌های وزیر ورزش این مشکل حل شود.
وی اظهار کرد: چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) یا تعویض یا ترمیم شود و راه‌اندازی مجدد تیم ماشین‌سازی تبریز که مدت‌هاست غیرفعال شده است، از خواسته‌های مردم استان از وزیر ورزش است.
امام جمعه تبریز گفت: یک اتفاق خوبی که توسط استاندار انجام شده، تجهیزاتی است که برای بیمارستان مردانی آذر سال‌ها در گمرک مانده بود و با پیگیری‌های او آزاد شد و اکنون این تجهیزات در حال نصب است.
وی با اشاره به روز نیروی هوایی، افزود: ۱۹ بهمن سالگرد بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) است. حادثه روز ۱۹ بهمن اتفاقی پیشران در پیروزی دفاع مقدس بود. نیروی هوایی بعد از انقلاب بخصوص از زمان آغاز جنگ، فداکارانه جنگیده است و همواره دستگاهی در راستای تعلیم نیروهای غیور بوده است.
انتهای پیام/
راهپیمایی ۲۲ بهمن تصویرسازی وحدت است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار