استاندار آذربایجان شرقی:

بازار تبریز در توسعه استان جایگاه ویژه ای دارد/ بازاریان همه توان خود را برای مشارکت افزایی به کار گیرند

1402/11/19 - 17:37 - کد خبر: 108386 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیشرفت استان جز با همکاری و تعامل فعالان بازار ممکن نیست، گفت: بازار تبریز میراث جهانی، تمدنی، مذهبی و فرهنگی است.

به گزارش نصر، مالک رحمتی در جمع فعالان اقتصادی و بازار با وی افزود: مردم ایران در معرض یک آزمون جدی قرار گرفته و دشمن تمام توان و رسانه هایش را جمع کرده که این انتخابات کم رونق شود که این توطئه نیز نقش بر آب خواهد شد.
وی خطاب به حاضران اضافه کرد: برای خلق این حماسه، شما به عنوان گروه مرجع اثرگذار و جریان ساز هستید.
وی ادامه داد: بر این اساس باید به رسالت دینی و شرعی تان عمل کنید و در زمینه آگاهی دادن به مردم هر چه در توان دارید، به کار گیرید. 
نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی اضافه کرد: دولت مجری قوانین مجلس است و هر چه انتخاب و مجلس قوی داشته باشیم، کشور قدرتمند و مقتدرتر خواهد بود. 
وی بیان کرد: شما از جنس مردم و خود مردم هستید و نفوذتان بیشتر از مسوولان است.
وی افزود: امیدوارم بازار تبریز در انتخابات پیش رو نیز مانند کارنامه تاریخی خود، پیشگام و نقش آفرین باشد. 
رحمتی اضافه کرد: بصیرتی که در آذربایجان سراغ داریم، انتظار می رود که در انتخابات اسفند ماه نیز مردم با مسوولیت پذیری و هوشمندی و غیرت حماسه خلق کنند. 
وی گفت: قبل از انتخابات، راهپیمایی ۲۲ بهمن را داریم که انتظار می رود در جشن ۴۵ سالگی انقلاب، حضور پرشوری داشته باشیم و این یوم‌الله را به جشن وحدت و مهربانی تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: بازار تبریز در معیشت مردم نقش اساسی دارد و بازار با اقدامات خاصی مانند تخفیف و تعدیل قیمت می تواند به تسهیل معیشت مردم کمک‌ کند. 
استاندار آذربایجان شرقی افزود: تمام تلاش دولت این است که ثبات اقتصادی را حفظ کند. 
وی بیان کرد: دشمن باز توطئه کرده بود و می خواست نوسانی در بازار ایجاد کند که با تلاش دولت خنثی شد، در حالی که نقش دلار در بازار ما از دو سه درصد بیشتر نیست. 
وی تاکید کرد: باید با تعامل و هم افزایی بازار و دولت، زمینه راحتی خیال مردم عزیز را در آستانه عید فراهم کرد؛ بازاریان عزیز در نظارت و کنترل بازار نیز نقش مهمی دارد.
انتهای پیام/
بازار تبریز در توسعه استان جایگاه ویژه ای دارد/ بازاریان همه توان خود را برای مشارکت افزایی به کار گیرند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار