خبر/

بهره‌برداری از طرح توسعه لاستیک گلدستون اردبیل با حضور رئیس جمهور

1398/10/10 - 12:40 - کد خبر: 10838 نسخه چاپی

نصر: طرح توسعه لاستیک گلدستون با حضور رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، طرح توسعه شرکت آرتاویل تایر دومین طرحی است که با حضور رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
این مجتمع صنعتی در زمینه تولید انواع تایر رادیال تمام سیمی اتوبوس، کامیون و مینی‌بوس فعالیت می‌کند و ظرفیت تولید آن در سال بیش از ۲۵ هزار تن اعلام شده است.
طرح توسعه این واحد بزرگ صنعتی در اردبیل جهت تولید انواع لاستیک سنگین خودرو با سرمایه‌گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد به‌صورت ریالی و ۴۰ میلیون دلار به‌صورت ارزی، شرایط اشتغال مستقیم برای ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.
سرمایه‌گذاری انجام شده در مجتمع صنعتی آرتاویل اردبیل بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال است که زمینه اشتغال حدود ۹۹۰ نفر را فراهم کرده است.
گفتنی است؛ مجتمع صنعتی آرتاویل تایر با برند گلدستون بزرگترین کارخانه تولید تایر با ظرفیت اسمی ۳۰هزار تن در سال در شمالغرب کشور با رویکرد تلاش در راستای خودکفایی و با توجه به اهمیت و نقش تولیدات داخلی در افزایش درآمد ملی و همچنین توسعه صادرات غیر نفتی و نیز به‌منظور نیل به خودکفایی در زمینه تولید انواع تایر سواری، کامیونی و کشاورزی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز نموده است.
انتهای پیام/
بهره‌برداری از طرح توسعه لاستیک گلدستون اردبیل با حضور رئیس جمهور خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار