امام جمعه تبریز:

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکست تبلیغاتی دشمنان انقلاب را رقم می زند

1402/11/18 - 17:20 - کد خبر: 108355 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر شکست تبلیغاتی دشمنان انقلاب را رقم می زند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در مراسم یادواره ۱۵۰ شهید دفاع مقدس شهرستان بستان آباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، بر لزوم حضور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال تاکید و اظهار کرد: با توجه به حساسیت منطقه ای و تبلیغات دشمنان بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی این بار نیز مردم با حضور گسترده خود نشان می دهند که پایبند انقلاب اسلامی هستند.
وی همچنین با اشاره به عوامل قدرت یافتن نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا، گفت: اعتقاد دینی، وحدت مردم و رهبری عوامل و سه عنصر اصلی هستند که در پیروزی انقلاب اسلامی نیز جزو عوامل اصلی محسوب می شدند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: به طور یقین قوام و تداوم انقلاب اسلامی نیز با سه اصل اعتقاد دینی، وحدت مردم و رهبری خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به ریزش ها و رویش ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: هر چند ریزش هایی نسبت به اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را مشاهده می کنیم ولی رویش های زیادی نیز از قشر جوانان را در کشور شاهد هستیم که بیش از ریزش ها است.
امام جمعه تبریز همچنین انتخابات یازده اسفند مجلس را امتحان بزرگ برای مردم در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم با حضور خود به دنیا ثابت می کنند که با وجود مشکلات اقتصادی در کشور با نظام خود قهر نبوده و همواره در مسیر انقلاب اسلامی گام برمی دارند.
حجت الاسلام آل هاشم اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون خون هزاران شهید عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان لازم و ضروری است.
انتهای پیام/
شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکست تبلیغاتی دشمنان انقلاب را رقم می زند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار