مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران آذربایجان شرقی خبر داد:

افزایش ۳۵ درصدی ضریب اعطای وام بانک مهر 

1402/11/18 - 09:05 - کد خبر: 108283 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران آذربایجان شرقی از افزایش ۳۵ درصدی اعطای تسهیلات این بانک در قالب طرح ۲۲ خبر داد. 

به گزارش نصر، ایمان صمدی در همایشی که‌ ظهر روز گذشته در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد؛  افزود:، طرح ۲۲ در بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اولین بار با افزایش ۳۵ درصدی ضرایب و کارمزد ۴ درصدی این تسهیلات در حال اجراست، در همین راستا به مناسبت ۲۲ آذر سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران، از ۲۲ آذر الی ۲۲ بهمن ماه سال جاری، اشخاص و صاحبان مشاغل خردی که در بازه زمانی این طرح اقدام به افتتاح حساب نمایند، از ۳۵ درصد تسهیلات قرض‌الحسنه بیشتر نسبت به حساب‌های عادی برخوردار خواهند شد. 
وی افزود: با توجه به افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم، تاثیر این مسئله رو اصناف و بازار واضح است، به همین دلیل، بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد با اختصاص تسهیلات برای اصناف، در جهت تامین مالی و افزایش قدرت خرید مردم کف جامعه، با اجرای این طرح حمایتی، در بهبود کسب و کار، ایفای نقش کند. در این طرح، در مرحله اول، اعطای تسهیلات به اصناف صورت خواهد پذیرفت، و بانک در ادامه از واحد صنفی مربوطه، معدل گیری خواهد کرد.


صمدی در ادامه از اعطای تسهیلات خرید با عنوان تامین فروش برای اصناف خبرداد و گفت: در این طرح که با هدف افزایش قدرت خرید مردم انجام می شود، خریدار با ارائه فاکتور رسمی به بانک، مبلغ به حساب فروشنده واریز می شود، و خریدار مبلغ تسهیلات را بصورت اقساطی به بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت خواهد کرد.

اعطای وام های خرد، در اولویت بانک مهر باشد 
نماینده اصناف حاضر در این نشست پیشنهاد اینکه اعطای وام های خرد، اولویت بانک قرض الحسنه مهر ایران باشد، گفت: با توجه به اهمیت وام های خرد برای اصناف در سال جاری و علی الخصوص سه ماهه اول سال که اصولا بازار با رکود مواجه است، اکثریت بانک ها در مقابل دریافت وام های خرد، با سنگ اندازی، مانع دریافت تسهیلات اصناف شدند،از این رو امیدواریم اعطای وام های خرد حداقل در سه ماهه اول سال در صدر اولویت سیاست های بانک مهر اقتصاد باشد.


 
نشست میران بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور روسای اتحادیه های اصناف و با محوریت ایجاد سهولت واگذاری تسهیلات برای بهبود فضای کسب و کار بازاریان، به میزبانی بانک مهر اقتصاد استان برگزار شد.
انتهای پیام/
افزایش ۳۵ درصدی ضریب اعطای وام بانک مهر  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار