تحولی دیگر در اقتصاد و صنعت شهرستان ملکان/

کشتارگاه صنعتی دام نوین ملکان واحد نمونه شد

1402/11/17 - 14:09 - کد خبر: 108245 نسخه چاپی

نصر: کشتارگاه صنعتی دام نوین ملکان، بزرگترین کشتارگاه غرب کشور به عنوان واحد نمونه استان در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

به گزارش نصر، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه ، گروه های کار و واحدهای نمونه  استان آذربایجان شرقی که در سالن پتروشیمی تبریز با حضور مسئولان کشوری، استانی، مدیران عامل بخش خصوصی و کارخانه های صنعتی ، کشاورزی و خدماتی، سرپرستان گروه کار و کارگران واحدهای تولیدی برگزار شد از کشتارگاه صنعتی  دام نوین  ملکان از بین ۲۵۷دواحد استانی، به عنوان واحد نمونه صنعتی استان تجلیل و لوح تقدیر این جشنواره به مدیر عامل شرکت  «طالب نظری» اعطا گردید.


 
کشتارگاه صنعتی دام نوین  ملکان، مجهزترین و بروزترین کشتارگاه در سطح استان و غرب کشور بوده که با ظرفیت اسمی کشتار ۱۰۰ راس دام سنگین و ۱۰۰۰ راس دام سبک در هر نوبت می باشد و تا ۳ برابر ظرفیت امکان کشتار در این واحد وجود دارد و می تواند در تامین امنیت غذایی گوشت استان و کشور نقش بسزایی داشته باشد.
این واحد صنعتی به عنوان واحد تولیدی فعال در شهرستان ملکان زمینه ایجاد اشتغال  ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر بهصورت غیرمستقیم را فراهم نموده است.


 
 احداث  کشتارگاه طیور با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و با اعتبار یک هزار و پانصد میلیارد ریال با ظرفیت  کشتار دو هزار قطعه مرغ در هر ساعت  و ایجاد واحدهای بسته بندی گوشت و آلایش، واحد تبدیل ضایعات،  و ... جزو طرح های توسعه ای این مجموعه می باشد.
انتهای پیام/
کشتارگاه صنعتی دام نوین ملکان واحد نمونه شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار