در نظرسنجی برنامه تلویزیونی تبریزیم مشخص شد/

رای مردم تبریز به اقدامات شاخص ۲ ساله شهرداری

1402/11/17 - 13:48 - کد خبر: 108242 نسخه چاپی

نصر: بینندگان برنامه تلویزیونی تبریزیم شبکه استانی سهند در پاسخ به یک نظرسنجی با ارسال ۱۷۲ هزار و ۵۰۰ پیامک نظرات خود را در خصوص اقدامات شاخص دو سال اخیر شهرداری تبریز عنوان کردند.

به گزارش نصر، در برنامه تبریزیم روز شنبه ۱۴ بهمن ماه که با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز برگزار شد، ۱۷۲ هزار و ۵۰۰ شهروند در قالب پیامک به سوال نظرسنجی با عنوان "به نظر شما اقدام شاخص دو سال اخیر شهرداری تبریز کدام گزینه است؟ الف)خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ۱۷۰۰ تاکسی ب) احداث سه ایستگاه و تکمیل خط یک مترو ج)احداث ۵۵ پروژه ورزشی د)بهره برداری از ۶ پل روگذر" رای دادند.
طبق نتایج به دست آمده، مشارکت کنندگان با ۷۴/۲۹ درصد گزینه الف یعنی خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ۱۷۰۰ تاکسی را به عنوان شاخص‌ترین اقدام شهرداری در ۲ سال اخیر انتخاب کردند. گزینه ج با ۱۲/۳۸ درصد، گزینه د با ۳۳/ ۷ درصد و نهایتا گزینه ب با ۶ درصد در رده‌های بعدی انتخاب شهروندان قرار گرفت.
نتایج این نظرسنجی نشان دهنده اهمیت مسئله حمل و نقل عمومی از دیدگاه شهروندان است که در این خصوص دیدگاه خود را اعلام کردند.
مدیریت شهری تبریز در ۲ سال اخیر اقدامات قابل توجهی در راستای مدیریت ترافیک انجام داده که علاوه بر راه‌اندازی و خرید وسایل حمل و نقل عمومی در زمینه تاکسی، اتوبوس و مترو، می توان به بهره برداری از چندین تقاطع غیرهمسطح در سال ۱۴۰۱ و شروع به کار پنج تقاطع غیرهمسطح در شریان های اصلی و پرتردد طی امسال، طرح توسعه ۲ هزار دوربین نظارتی و تجهیزات ترافیکی، اصلاح هندسی معابر، تعریض معابر اصلی از جمله اتوبان کسایی، چندین رشته مسیرگشایی بخصوص در مناطق کم برخوردار و پرتراکم تبریز، اقدام به روانسازی و کنترل معابر پرترافیک با استفاده از فناوری فیبرنوری و ... اشاره کرد.
اتمام عملیات فاز اول خط ۲ مترو، خرید و نوسازی تاکسی‌های شهری و همچنین خرید اتوبوس‌های جدید که در ماه‌های آتی به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه خواهد شد، می تواند در مدیریت ترافیک تبریز موثر باشند.
انتهای پیام/
رای مردم تبریز به اقدامات شاخص ۲ ساله شهرداری نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   بهمن روحی   3 ماه پیش  

گزینه د
پژوهشیار