خبر/

هشت پروژه عمرانی و خدماتی در مرند بهره برداری شد

1402/11/17 - 10:38 - کد خبر: 108215 نسخه چاپی

نصر: همزمان با دهه مبارک فجر، هشت پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش سه هزار و ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان مرند با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نصر، جبار علی ذاکری معاون استاندار در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان مرند گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصتی است تا خدمات مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران تبیین شود.
وی افزود: امروز در شهرستان مرند شاهد افتتاح چندین پروژه اشتغال‌آفرین بودیم که این پروژه‌ها لازمه اصلی در جهت رفع بیکاری و ریل‌گذاری توسعه اقتصادی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: دولت سیزدهم از زمان شروع به کار توانسته اقداماتی بی‌نظیری در جهت رفاه حال مردم، اشتغال‌زایی برای جوانان و توسعه عمرانی شهرها انجام دهد که برخی از این مستندات در افتتاح‌های پروژه‌های مختلف در استان مشاهده می‌شود.
گلخانه سعید آذری در روستای اربطان، پروژه‌های اداره برق، آسفالت و جدول‌گذاری به متراژ ۲۱ هزار مترمربع ، حسینیه روستای گله بان با اعتبار ۷ میلیارد تومان، یک واحد شرکت‌ تعاونی، واحد تولیدی لوله پلی‌اتیلن و پمپ‌بنزین در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع از جمله پروژه‌هایی بود که امروز در مرند با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.
همزمان با دهه فجر یک هزار و ۸۷۷ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در استان اذربایجان شرقی با هزینه ۲۴۰ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
انتهای پیام/
هشت پروژه عمرانی و خدماتی در مرند بهره برداری شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار