در دیدار استاندار با شهردار مطرح شد:

نتیجه تعامل مدیریت استانی و شهرداری تبریز افزایش رضایتمندی شهروندان است

1402/11/16 - 08:09 - کد خبر: 108130 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز به همراه معاونان و مدیران خود با استاندار جدید آذربایجان‌شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار عصر امروز، ۱۵ بهمن به همراه معاونان و مدیران ارشد شهرداری تبریز با استاندار جدید آذربایجان شرقی دیدار کرده و ضمن تبریک انتصاب وی، برای مالک رحمتی، استاندار آرزوی موفقیت کرد. 
استاندار جدید آذربایجان شرقی در این دیدار اظهار کرد: برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.
مالک رحمتی با بیان اینکه تعامل مثبت با شهرداری تبریز اولویت مدیریت استانی است، افزود: خود را متعهد به پشتیبانی و همراهی با شهرداری تبریز در ارائه خدمات به شهروندان می‌دانیم.
وی با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه خاطرنشان کرد: دو مجموعه شهرداری تبریز و استانداری آذربایجان‌شرقی نقش مهمی در ایجاد اتحاد و امیدآفرینی در جامعه دارند.
وی ادامه داد: تکریم مردم و احترام به شهروندان وظیفه‌ای عمومی برای نهادهای دولتی است.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش مثبت شهرداری تبریز در برگزار پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در تراز جمهوری اسلامی و تبریز و آذربایجان شرقی برگزار شود که شهرداری در این زمینه نقش مهمی دارد.
وی اضافه کرد: مردم اگر حرکت جهادی شهرداری تبریز را درک کنند امیدوار به آینده شده و در نقص کمبودها همراه می شوند.
وی با اشاره به همراه کردن تشکل‌های غیردولتی در مدیریت شهری افزود: بدون حضور و همراهی تشکل‌های مردم نهاد موفقیتی حاصل نمی‌شود.
رحمتی بیان کرد: تحول آفرینی در استان برنامه کاری مدیریت استان خواهد بود و  همراهی شهرداری در این زمینه موثر خواهد بود.
شهردار تبریز نیز در این دیدار با تشریح عملکرد دو ساله مدیریت شهری اظهار کرد: ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده شهری نوسازی شده است که با حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر در اعطای وام کم بهره صورت گرفته است.
یعقوب هوشیار افزود: خط یک متروی تبریز را تکمیل کرده و در حال حاضر تمرکز خود را برای تکمیل و راه‌اندازی فاز اول خط ۲ متروی تبریز گذاشته‌ایم که تا پایان دوره فعلی راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به پروژه‌های کلان شهری در دوره فعلی یادآوری کرد: طرح نجات تبریز را به عنوان مطالبه ۲۰ ساله مردم تبریز آغاز کرده و تملکات مسیرگشایی را به اتمام رسانده‌ایم.
وی اضافه کرد: فاز اول مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب در اوایل اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که برای این با ۱۵۰۰ متر طول، ۱۰۰۰میلیارد تومان هزینه خواهد شد. 
شهردار تبریز با اشاره به ضرورت همراهی نهادهای دولتی با شهرداری تبریز گفت: در طرح نجات تبریز و همچنین دیگر پروژه‌های شاخص شهری نیازمند همراهی دیگر نهادهای دولتی هستیم که موجب تسریع عملیات اجرایی می‌شود. 
وی با اشاره به برگزاری ۴۵ دوره قرار خدمت در مناطق دهگانه مطرح کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری قرارهای خدمت شهرداری در مناطق را برگزار و طی آن نسبت به احصای مشکلات محلات، شناسایی و معرفی نخبگان ورزشی، فرهنگی، علمی و قرآنی پرداختیم.
وی با اشاره به برگزاری مستمر دیدارهای مردمی نیز بیان کرد: بیش از ۶۰ دیدار مردمی در شهرداری تبریز برگزار کرده و علاوه بر آن در قرارهای خدمت، میز خدمت مساجد و میز خدمت مصلی نیز به صورت مستمر با مردم دیدار و نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام می‌کنیم. 
هوشیار اضافه کرد: مشکلات شهر را در ۱۶۷ محور و حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، ترافیک، فضای سبز، ورزشی و فرهنگی احصا کرده و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
وی با اشاره به سهم بودجه ۱۴هزار میلیارد تومانی عمرانی در سال‌جاری نیز اذعان کرد: پروژه‌های عمرانی شهر در سال‌جاری به بهترین وجه پیش رفته و در ایام دهه فجر ۳۰ پروژه مهم شهری در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی با ۱۵۷۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین از توسعه هوشمندسازی‌ شهر تبریز خبر داد و گفت:  بیش از ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری کار کرده‌ایم که سیاست‌گذاری ما توسعه ۷۴۰ کیلومتری آن است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهردار تبریز در پایان صحبت‌های خود آمادگی مدیریت شهری را برای همراهی با مدیریت جدید استان اعلام کرد.
انتهای پیام/
نتیجه تعامل مدیریت استانی و شهرداری تبریز افزایش رضایتمندی شهروندان است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   مهدی   3 ماه پیش  

من بعنوان یک شهروند از خدمات شهرداری تبریز تشکر می کنم که زحمات زیادی را برای ابادی شهر متقبل می شوند .
مشکل ماندگار پارک گلستان یا فجر را لطفا برای همیشه حل کنید مجددا اراذل و اوباش و کهنه فروش ها و حتی رفتار های غیر اخلاقی در این پارک گسترش یافته و امنیتی برای عبور عابر وجود ندارد لطفا این دست فروش ها را جمع و به بیرون شهر انتقال بدهید و وضع پارک را که کارکرد غیر فرهنگی و غیر اخلاقی پیدا کرده است را اصلاح کنید . اصلا حذف کنید و نجاری سازی کنید این پارک را ودر جای دیگر فضای سبز تبریر راه اندازی کنید این پارک محل انتشار ناهنجاری شده و با حضور پلیس نیز قابل اصلاح نیست و در چند سال گذشته نیز پلیس نتوانست کاری کند
لطفا از خودتان بپرسید کارکرد فرهنگی این پارک چیست و چه کسانی استفاده می کنند
لطفا بداد شهر برسید
پژوهشیار