به همت شهرداری آذرشهر صورت گرفت:

آغاز بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در آذرشهر  

1402/11/15 - 19:27 - کد خبر: 108120 نسخه چاپی

نصر: چند پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی شهرداری آذرشهر همزمان با ایام مبارک دهه فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر، معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در آئین افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری آذرشهر گفت: مردم باید تلاش و همت شبانه روزی و خدمات خدمتگزاران خود را به طور ملموس ببینند و این امر وظیفه رسانه هاست که در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و امید بخشی گام بردارند.
تراب محمدی با تبریک دهه مبارک فجر و تجلیل از خدمات شهرداری آذرشهر در اجرای پروژه های مهم عمرانی و خدماتی گفت: اینکه پروزه ها با چه هزینه و اعتباری اجرا شده مهم است اما مهمتر از آن این است که چقدر این پروژه ها گره از کار مردم باز می کنند و چگونه به مردم اطلاع رسانی می شود.
معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به پروژه های اجرا شده آذرشهر، افزود: برخی از این پروژه ها مانند: طرح فلکه دانشگاه، راه اندازی تلویزیون شهری، کلنگ زنی ایستگاه پمپ بنزین، سیستم مانیتورینگ شهری، سیستم سامانه هوشمند GIS و صدور آنلاین پروانه های ساختمانی موجب رضایت مندی بیشتر مردم و کاهش محسوس احتمال خطا و لغزش خواهد شد و ما مفتخریم که این کارهای ارزشمند به برکت تلاش و همت نیروهای متخصص انقلاب اسلامی صورت گرفته و قطعا قابل تقدیر است.
تراب محمدی با اشاره به برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و انتخبات پیش رو گفت: همه ما خادم ملت هستیم و وظیفه داریم در جهت کسب رضایت مندی مردم تلاش کنیم. مسئولین ستادهای انتخاباتی و تمام مجریان انتخابات نیز با توجه به چهار مولفه مهمی که رهبر انقلاب تبیین فرمودند: امنیت، سلامت و مشارکت و رقابت قوی در جهت جلب مشارکت حداکثری مردم باید گام بردارند.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تصریح کرد: انتخابات، مظهر مردم سالاری دینی است و آرای مردم به عنوان حق الناس می دانیم بنابراین اگر کوچکترین خدشه ای به این حق الناس وارد شود، و یا تخلفی صورت گیرد به موقع شناسایی و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

امام جمعه آذرشهر : رسانه ها، خدمات دستگاه ها به مردم را اطلاع رسانی کنند
امام جمعه آذرشهر هم در آئین افتتاح پروژه های شهرداری آذرشهر، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، خدمات شهرداری آذرشهر را باعث امیدبخشی و  توسعه و عمران این شهرستان دانست و خواستار تداوم تلاش های همه مسئولان شهری شد.
حجت الاسلام رشتبری با اشاره به افتتاح پروژه های شهرداری آذرشهر، این موفقیت های عمرانی و خدماتی و فرهنگی را مایه دلگرمی مردم و تشویق و علاقه مندی سایر مدیران جهت ارائه خدمات بیشتر به نظام و مردم و انقلاب دانست.
وی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی به زیبایی در آستانه دهه فجر و نیز انتخابات پیش رو به نمایش گذاشته شده است، خواستار مشارکت جدی مردم و مسئولان در عرصه باشکوه انتخابات مجلس شد.
رشتبری، با بیان اینکه برگزاری انتخابات پرشکوه را سبب کوری چشم دشمنان و تقویت جایگاه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین المللی خوهد شد،  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: علیرغم خدمات گسترده ای که نظام مقدس ما ارائه می دهد متاسفانه در بحث تبیین و اطلاع رسانی ضعیف عمل می شود و این خدمات برای مردم ملموس نیست. بنابراین باید این خدمات از طریق رسانه ها گفته شده و روشنگری های لازم صورت پذیرد.
وی در پایان ضمن اشاره به پروژه های نیمه تمام سایر ادارات اعلام کرد: امیدواریم که سرعت اجرای طرح ها و پیشرفت و تکمیل پروژه در سایر ادرات نیز بیشتر گردد.

شهردار آذرشهر:  ارائه خدمات نوین شهرداری بر بستر نرم افزارهای روز دنیا
شهردار آذرشهر هم ضمن قدردانی از حضور معاون سیاسی استاندار در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری آذرشهر گفت: اکثر این پروژه ها در کوتاهترین زمان ممکن و حداکثر طی یک سال گذشته آماده بهره بردای شده است.
مقدم افزود: علی رغم قدمت ۱۰۰ ساله شهر آذرشهر، شهرداری فاقد اتوماسیون اداری بود و مکاتبات تا دو سال قبل دستی انجام می شد، که این امر نیز خود منشا بروز خطا و فساد اداری بود.
جهت ایجاد شفافیت و ایجاد انضباط اداری، در اولین گام سامانه اتوماسیون اداری را راه اندازی نمودیم و با این حال به این کار هم بسنده نشد و در اقدامی بی سابقه ، ارائه خدمات نوین شهرداری بر بستر نرم افزارهای روز دنیا Arc Gis و به صورت آنلاین راه اندازی گردید.
مقدم افزود:  سامانه GIS می توان بحث صدور پروانه های ساختمانی و ارائه خدمات شهرسازی را به صورت آنلاین و غیر حضوری در ارایه داده و ضمن به حداقل رساندن فساد، مراجعات شهروندان و ارتباط چهره به چهره با پرسنل شهرداری را کاهش دهد، که این امر در سایه پیگیری شورای شهر و زحمات شبانه روزی همکاران شهرداری آذرشهر اتفاق افتاده است.
شهردار آذرشهر  اعلام کرد: پایگاه داده این نرم افزار برای اولین بار در کشور در شهرداری آذرشهر مستقر بوده و مالکیت و دسترسی شهرداری به این اطلاعات صد در صد است.
وی افزود : امکان بهره برداری از عکس برداری هوایی کل شهر، تهیه آرشیو الکترونیکی از ویژگی های ارزنده  سیستم است که فساد ستیزی و تسریع در رسیدگی به پرونده ها را در پی خواهد داشت.
این گزارش حاکی است: پروژه های افزایش عرض معبر و اصلاح هندسی فلکه دانشگاه، تلویزیون شهری، و سامانه هوشمند GIS، سیستم مانیتورینگ شهری، تحویل قریب به ۸ دستگاه ماشین آلات مختلف به ناوگان عملیاتی شهرداری، با اعتبار بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان ، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/
آغاز بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در آذرشهر   نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار