رئیس فدراسیون بسکتبال کشور خبر داد:

لزوم افزایش سرعت پیشرفت بسکتبال استان

1402/11/15 - 13:21 - کد خبر: 108086 نسخه چاپی

نصر: رئیس فدراسیون بسکتبال کشور گفت: امیدواریم سرعت پیشرفت استان در رشته بسکتبال بیشتر از قبل شود و اعضای هیات با پشتکار به این هدف دست یابند.

به گزارش نصر، مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان آذربایجان شرقی روز یکشنبه 15 بهمن ماه 1402 در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و سیامک گهرخانی چهارسال دیگر به عنوان رئیس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی باقی ماند.
حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برای داشتن ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشیم، گفت: ورزش یکی از عوامل مهم نشاط اجتماعی در جامعه است و امیدواریم همواره شاهد درخشش ورزشکاران و ایجاد شادی در بین مردم باشیم.
وی در ادامه افزود: امیدواریم برنامه های ارائه شده توسط هیات استان اجرا شود و در چهارسال آینده سربلند در مجمع حضور یابند.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل پروژه های عمرانی ظرفیت های موجود در استان برای برخی رشته ها مثل بسکتبال افزایش خواهد یافت و امیدواریم با جذب اعتبارات به زودی شاهد افتتاح این طرح ها باشیم.
در ادامه جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال کشور تصریح کرد: امیدواریم سرعت پیشرفت استان در این رشته بیشتر از قبل شود و با پشتکار اعضای هیات به این هدف دست یابند.
 

وی ادامه داد: رشته بسکتبال در جهان پیشرفت خوبی داشته و بایستی در ایران هم با آموزش و دانش افزایی ها بتوانیم سطح بسکتبال کشور را ارتقا دهیم.
داوری در پایان گفت: استعدادیابی و برگزاری مسابقات مختلف از جمله اقدامات فدراسیون است تا بتوان ورزشکاران با استعدادی را پرورش دهیم.
انتهای پیام/
لزوم افزایش سرعت پیشرفت بسکتبال استان حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار