از سوی برگی مطرح شد:

تحقق تاریخی بودجه پیش‌بینی شده شهرداری تبریز

1402/11/15 - 10:36 - کد خبر: 108054 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز از تحقق تاریخی بودجه مصوب شهرداری تبریز در سالجاری قدردانی کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام رسول برگی در صحن شورای شهر افزود: مجموع بودجه سال آینده شهرهای قزوین، ارومیه اردبیل، زنجان و همدان نصف تبریز است.
وی در خصوص بودجه سال آینده  شهرداری تبریز که ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است؛ اذعان داشت: باید از مجموعه شهرداری و شخص شهردار تبریز  که در مورد مسائل مالی تلاش بیشتری داشته و توانستند بودجه امسال را تحقق بخشند که البته تحقق تاریخی هم شد قدردانی کرد .
وی با اشاره به بودجه تعدادی از شهرداری ها گفت: شهرداری ارومیه امسال سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه سال جاری و سال آینده  چهار هزار  و 500 پیش بینی کرده است.
وی اضافه کرد: اردبیل امسال سه هزار و 200 میلیارد تومان بودجه تنطیم کرده است و آن قدر هیجان دارند که امام جمعه این شهر در صحن علنی شورای شهر حضور یافت.
وی اضافه کرد: همدان چهار هزار میلیارد تومان بودجه پیش بینی کرده است و قزوین چهار هزار و 100میلیارد بودجه پیش بینی کرده است.
وی ادامه داد: ارومیه، اردبیل، زنجان، قزوین و همدان جمع  بودجه شان به اندازه تبریز نیست. شهردار تبریز جرات بسیاری در پیش بینی بودجه 30 هزار میلیاردی برای سال آینده کرده است که جای قدردانی دارد.
انتهای پیام/
تحقق تاریخی بودجه پیش‌بینی شده شهرداری تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار