استاندار آذربایجان شرقی:

خود را ملزم به اجرای دستور رییس جمهور درباره تشکیل شرکت مس آذربایجان می دانیم

1402/11/15 - 07:49 - کد خبر: 108044 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم اجرای کامل دستور رییس جمهور درباره تشکیل مس آذربایجان گفت: خود را ملزم به اجرای دستور رییس جمهور در این باره می دانیم.

به گزارش نصر، مالک رحمتی امروز در جلسه کمیته مس سونگون افزود: قبل از پایان امسال، همه اقدامات لازم برای انتقال دارایی های شرکت مس آذربایجان به آذربایجان شرقی انجام شود.
وی اضافه کرد: محلی برای بن بست در اجرای مصوبه هیات وزیران درباره شرکت مس آذربایجان وجود ندارد، زیرا رییس جمهور در این باره دستور صریح داده اند و هیچ بهانه ای پذیرفته نیست.
نماینده عالی دولت مردمی در آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر مشکل انتقال، مالیات است، پیشنهاد معافیت مالیاتی این نقل و انتقال را از طریق هیات وزیران پیگیری و به نتیجه می رسانیم.
وی تاکید کرد: ما خودمان را ملتزم و متولی مصوبات هیات دولت می دانیم و تا زمانی که این مصوبه اجرایی و علمیاتی نشود،  شرکت ملی صنایع مس ایران  به اهداف خود نخواهد رسید.
وی بیان کرد: اولویت گذاری در اجرای طرح های توسعه ای مجتمع معدن مس سونگون باید مورد توجه جدی قرار گیرد و پروژه های اولویت دار شتاب بیشتری بگیرید تا در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسد.
رحمتی افزود: هر چقدر بتوانیم جلوی خام فروشی را بگیریم، خدمت به نسل آینده و کشور است‌.
وی اضافه کرد: مسوولیت های اجتماعی و خدمات مس سونگون نباید یک لحظه نیز متوقف شود.
انتهای پیام/
خود را ملزم به اجرای دستور رییس جمهور درباره تشکیل شرکت مس آذربایجان می دانیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار