مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ استان؛

۴۰ هزار میلیارد ریال طرح بنیاد مسکن آذربایجان شرقی آماده بهره برداری است

1402/11/14 - 20:32 - کد خبر: 108034 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال طرح این بنیاد در استان آماده بهره برداری است که در طول دهه فجر افتتاح می شوند.

به گزارش نصر، حجت اله سروری روز شنبه افزود: افتتاح ۶ هزار واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی مهم ترین طرح آماده بهره برداری است.
وی گفت: این واحد های مسکونی در همه روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان آذربایجان شرقی ساخته شده و در مجموع ۳۶ هزار میلیارد ریال هزینه در برداشته است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی با اشاره به افتتاح ۲۴۶ واحد نهضت ملی مسکن در هشت شهرستان، اظهار داشت: ۲۰۰ واحد از این مساکن در شهرستان میانه ساخته شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.
سروری از اتمام ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی دیگر از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن خبر داد و افزود: ۱۷۹ واحد از این مساکن در تبریز و ۶ واحد در بناب افتتاح خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۶ هزار و ۶۹۸ جلد سند مالکیت در این استان صادر شده نیز تحویل صاحبان آنان خواهد شد که پنج هزار و ۶۰۹ جلد در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و یک هزار و ۸۹ جلد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.
وی افزود: همچنین در ۲۱ شهرستان استان آذربایجان شرقی۲۱ طرح هادی روستایی پایان یافته و ۳۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی معابر روستاها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/
۴۰ هزار میلیارد ریال طرح بنیاد مسکن آذربایجان شرقی آماده بهره برداری است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار