فرماندار تبریز در بازدید از نیروگاه تبریز؛

فعالیت نیروگاه تبریز قابل ستایش است

1402/11/14 - 08:07 - کد خبر: 107996 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز در جریان بازدید از نیروگاه حرارتی تبریز فعالیت این نیروگاه در تولید و تامین برق کشور قابل ستایش خواند.

به گزارش نصر، یونس فاتح در این بازدید گفت:خدمات در عرصه‌های مختلف انجام می شود، اما نقش نیروگاه حرارتی تبریز در تولید برق که از ضرورت‌های اصلی بشر می باشد قابل ستایش و قدردانی است. 
وی با بيان اينكه توليد پایدار و مداوم برق، مصداق بارز ايثار و ازخودگذشتگی می باشد، افزود: تلاش‌هاي كاركنان اين مجموعه در راستای تولید انرژي الکتریکی و برق‌رسانی ارزشمند است.
وی افزود: اصحاب رسانه باید با توجه به سختي‌ها و دشواري هاي توليد برق با انعكاس فرآيندهاي توليد انرژي الکتریکی نسبت به آگاه سازي افكارعمومي اقدام کنند تا شاهد تاثيرات آن در اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جويي توسط مصرف كنندگان باشيم.
 

وی در جریان برگزاری بازدید‌های آحاد مختلف جامعه از نیروگاه حرارتی تبریز قرار گرفت و از زحمات روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی تشکر کرده و گفت: با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش و برگزاری بازدیدهای دانش‌آموزی می‌توان صعوبت و پرهزینه بودن تولید و تامین برق را به نسل جدید نشان داد.
وی ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در این خصوص اضافه کرد: با تشریح فرایند تولید برق و لزوم رعایت الگوی مصرف انرژی توسط دانش آموزان به سایرین، می توان در مدت زمان کوتاهی نسبت به اطلاع رسانی انبوه اقدام کرد.

فعالیت های نیروگاه تبریز
مدیر نیروگاه حرارتی تبریز در ابتدای این بازدید به تشریح نقش نیروگاه حرارتی تبریز در تامین برق منطقه پرداخت.
مهندس حسن خیری گفت: نیروگاه حرارتی تبریز با دو واحد بخار، هرکدام به ظرفیت تولید 350 مگاوات در هرساعت، توانست در پیک مصرف تابستان سال جاری برق مورد نیاز مردم را تولید کرده و به شبکه سراسری تحویل نماید.
وی حضور مسئولین استانی در نیروگاه حرارتی تبریز را نشانه توجه مسئولین به زحمتکشان صنعت تولید برق دانست.
فرماندار تبریز و هئیت همراه از واحدهای مختلف فنی و اتاق فرمان نیروگاه حرارتی تبریز بازدید و با کارکنان این نیروگاه دیدار و گفتگو کردند.
وی ضمن استماع سخنان پرسنل اتاق فرمان و مهندس شیفت گفت: پرسنل نیروگاه حرارتی تبریز با استفاده از توان علمی و تجربه خود بصورت شبانه‌روزی در فعالیت هستند تا برق مورد نیاز مردم بدون کوچکترین دغدغه‌ای تامین شود.
فرماندار کلانشهر تبریز از زحمات تمامی پرسنل این نیروگاه تقدیر و تمجید کرد.
انتهای پیام/
فعالیت نیروگاه تبریز قابل ستایش است نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ?   3 ماه پیش  

ما مردم هم فعالیت نیروگاه تبریز را ستایش، تقدیر و تمجید می کنیم بخصوص مازوت سوزیش را.
پژوهشیار