دادستان تبریز؛

قیمت گوشت در شناسنامه آن درج گردد

1398/10/10 - 09:49 - کد خبر: 10799 نسخه چاپی

نصر: دادستان شهرستان تبریز در جلسه ای که با مدیر عامل سازمان کشتارگاه تبریز داشت ضمن تقدیر از عملکرد این سازمان گفت: برای شفاف سازی و حمایت از مصرف کننده شایسته است همراه شناسنامه گوشتهای استحصالی قیمت آن نیز درج گردد.

به گزارش نصر، بابک محبوب علیلو افزود: طرح شناسنامه دار کردن گوشتهای استحصالی طرحی ارزشمند بود که عملی شدن آن موجب اطمینان خاطر شهروندان عزیز از خرید با اطمینان خاطر گردید.
وی تصریح کرد: در ادامه تکمیل  این طرح ارزشمند می شود با درج قیمت گوشت در همان شناسنامه و با هماهنگی سازمان صنعت و معدن و تجارت وهمکاری اتحادیه قصابان گامی در خدماترسانی به شهروندان تبریزی برداشت.
دادستان شهرستان تبریز اضافه کرد: دادستانی تبریز آمادگی خود را در جهت مرتفع سازی و نظارت بر فروش گوشت در سطح شهر اعلام می نماید و همچنین با هر اقدامی که در راستای صیانت از حقوق عامه، حمایت از ‏رونق تولید و تکریم شهروندان باشد حمایت کرده و همکاریهای لازم را انجام خواهد داد.
در این جلسه مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اعلام آمادگی در جهت درج قیمت گوشت در شناسنامه گوشتهای استحصالی اظهار امیدواری کرد اقدامات شایسته ای در این خصوص انجام گیرد.
کریم قدرتی با اشاره به راه اندازی خط بسته بندی گوشت در کشتارگاه تبریز تصریح کرد: درج قیمت هم می تواند در گوشتهای بسته بندی باشد و هم به شکل لاشه ای صورت پذیرد.
در این جلسه دو طرف بر گسترش همکاری های لازم در جت خدماترسانی بر شهروندان تبریزی تاکید کردند.
انتهای پیام/
قیمت گوشت در شناسنامه آن درج گردد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار