نمایشگاه نقاشی در گالری لاله پارک برگزار شد:

بازی با رنگ و موضوع در آثار نقاشی

1402/11/13 - 16:27 - کد خبر: 107985 نسخه چاپی

نصر: ضربه های در هم آمیخته رنگ ها در سبک آبستره همیشه برایم جذاب بوده چون در حین تماشای تابلوی نقاشی، چهره هیجان زده نقاش را روبروی بوم تصور می کنم؛ درحالی که پالت رنگ را کنار میگذارد و نفس راحتی می کشد از اینکه حس و حالی که ضربان قلبش را هدایت می کرد، در تلاطم رنگ ها جا داده است و با امضای کار، اثرش را به دست تاریخ می سپارد.

به گزارش نصر، «آیسان ترحم جو» کارشناسی ارشد معماری در نمایشگاه نقاشی انفرادی خود در گالری آرتمیس گفت: نزدیک ۴ سال است که در سبک آبستره کار می‌کنم. سبک آبستره علم خاص خود را می‌خواهد. ضمن ترکیب رنگ ها، از علم رنگ ها هم باید آگاه بود.
وی از نمایشگاه خود با نام «تلاطم» یاد کرد: این نقاشی‌ها حس تلاطم را یادآوری می کنند. تلاطمی در وجودم داشتم که با این نقاشی آن را تخلیه کردم و استفاده از رنگ‌های مختلف حسی را که در آن لحظه خاص داشتم، بازگو می‌کند. 
 

وی افزود: گاهی با خیره شدن به پالت رنگ و چیدمان تیوپ رنگ‌ها تصاویر عجیبی قبل از دست گرفتن قلم مو در ذهنم نقش می‌بندد و شاید موضوع را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. دنیای رنگ‌ها تلاطمی در من ایجاد می‌کند که بدون حد و مرز به بازی با رنگ و موضوع می‌پردازم. نقاشی را با استاد عبدالعلی زاده شروع کردم و همچنان با استاد خدابنده نقاشی کار می‌کنم. 
این خانم هنرمند اظهار داشت: هدف من از برگزاری این نمایشگاه فروش آثار نبود و فقط علاقه داشتم آثارم را به مخاطبین علاقمند این حوزه نشان دهم. ۱۹ اثر از سال های ۱۴۰۰ تاکنون در اینجا برای بازدید گذاشته شده است.
 

وی استقبال از آثار هنری تبریز را خوب قلمداد کرد: استقبال در تبریز را بهتر از تهران دیدم. حس می‌کنم مردم در تبریز به این حوزه اهمیت بیشتری قائلند. این دومین نمایشگاه انفرادی بنده است. اولین نمایشگاهم در تهران بود که استقبال مناسبی از جانب مردم ندیدم در حالی که در اینجا، روز اول از حضور اساتید عکاسی و نقاشی خیلی خوشحال شدم. 
 

این گزارش حاکی است؛ نمایشگاه انفرادی نقاشی آیسان ترحم جو ۹ الی ۱۳ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در محل اتوبان پاسداران هتل لاله پارک گالری هنریه آرتمیس با مدیریت امیر انتصاری میزبان علاقه مندان بود.
انتهای پیام/
بازی با رنگ و موضوع در آثار نقاشی فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   امین قاسم زاده   3 ماه پیش  

با آرزوی موفقیت برای این بانوی هنرمند
پژوهشیار