معاون استاندار آذربایجان‌ شرقی؛

نامزدهای مجلس وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند

1402/11/12 - 23:10 - کد خبر: 107970 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی خطاب به نامزدهای مجلس دوازدهم گفت: وعده نشدنی ندهید و مشارکت حداکثری را مورد توجه قرار دهید.

به گزارش نصر، «تراب محمدی» پنج‌شنبه‌شب در آیین تکریم و معارفه فرماندار هشترود، رقابت سالم نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و افزود: دشمنان برای دلسردی ملت ایران در حال برنامه‌ریزی هستند و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، آنان را بار دیگر مایوس می‌کند.

 «فرید قشلاقی»، سرپرست سابق فرمانداری میانه به عنوان فرماندار هشترود معرفی شد
وی با تاکید بر اینکه این نظام مقدس به رای مردم اعتقاد دارد، اضافه کرد: فرآیندها و ساختارهای برگزاری و نظارت بر انتخابات در همراهی با اقشار مردمی به گونه ای است که به صورت جدی از آرای مردم صیانت می شود.
دستاوردها باید تبیین شود
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: دستاورهای این نظام مقدس باید به صورت گسترده و بر اساس منویات رهبری تبیین شود و موفقیت‌ها و افتخارات به گوش جوانان برسد.
محمدی افزود: دشمنان بر اساس ذائقه ایرانیان و به ویژه شیعیان در حال برنامه‌ریزی و تولید محتوا هستند تا جوانان ما را از طریق شبکه‌های اجتماعی مایوس کنند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی: عَلَم جبهه مقاومت به پشتوانه ولایت فقیه، روزی در کل جهان برافراشته می‌شود
وی با تاکید بر اینکه تبیین خدمات دولت و تفکر مقاومت برای مقابله با دشمنان ضروری است، افزود: عَلَم جبهه مقاومت به پشتوانه ولایت فقیه، روزی در کل جهان برافراشته می‌شود.

شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است
امام جمعه هشترود نیز در این آیین بیان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و حرکت بر خلاف منویات رهبری خطاست؛ بر همین اساس باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال تلاش شود.
حجت‌الاسلام حسن جعفریان افزود: دشمن در حال فضاسازی برای کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است و در برنامه‌های دهه مبارک فجر باید از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت شود.
به گزارش ایرنا در این آیین «فرید قشلاقی»، سرپرست سابق فرمانداری میانه به عنوان فرماندار هشترود معرفی شد و «ابوالفضل پاشایی» مورد تکریم قرار گرفت.

«ابوالفضل پاشایی»، فرماندار سابق هشترود مورد تکریم قرار گرفت
قشلاقی بیست و یکمین فرماندار هشترود پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سی‌امین فرماندار از بدو تاسیس فرمانداری هشترود است.
پاشایی سوم تیر سال جاری و با حکم «عابدین خرم» استاندار فقید آذربایجان‌شرقی به سمت فرماندار هشترود منصوب شده بود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی قبل از سفر به هشترود نیز «محمدباقر هنربر» را به عنوان فرماندار جدید شهرستان میانه معرفی کرد.
انتهای پیام/
نامزدهای مجلس وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار