مشاور امور مجلس و اجتماعی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی؛

ترسیم جریان 9 دی با بصیرت مردم آذربایجان شکل گرفت

1398/10/09 - 21:00 - کد خبر: 10794 نسخه چاپی

نصر: مشاور امور مجلس و اجتماعی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ترسیم جریان 9 دی با بصیرت مردم آذربایجان شکل گرفت.

به گزارش نصر، علیرضا منادی مشاور امور مجلس و اجتماعی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه میزان تبریز افزود: بصیرت و آگاهی مردم ایران در برابر توطئه فتنه گران موجب ترسیم بحق واقعه 9 دی در کشور شد که این رویداد تاریخی بطور همیشه در صفحه تقویم ایران اسلامی ثبت گردید.
این مدرس دانشگاه ضمن قدردانی از روحیه ایستادگی و مقاومت مردم ایران افزود: مردم ایران بارها در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت نموده اند که با روحیه ایستادگی، مقاومت و همدلی در برابر زورگویی های دشمنان همواره پاسدار واقعی از حریم مقدس وطن اسلامی خواهند بود و این موضوع حقیقتی است که برای همگان درک و در مجامع بین المللی به رسمیت شناخته شده است.
منادی با بیان اینکه مردم با علم دشمن شناسی و وظیفه فردی خود در قبال جامعه جریان ساز شدند، افزود: راهپیمایی جریان 9 دی حقیقا یک نیروی عظیم الهی بود که توسط مردم صورت گرفت که در این راستا رهبر معظم انقلاب هم فرمودند: "حادثه بی نظیر ۹ دی از جمله نمونه‌های قدرت جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: در آن حادثه، هیچکس دست اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان کشاند و آن حادثه بی نظیر پدید آمد.
منادی ضمن بیان اینکه کشور هم اکنون بیش از پیش نیاز به همدلی و هم افزایی دارد، افزود: در جریان واقعه 9 دی، مردم رمز پیشرفت و موفقیت کشور را با اتحاد و انسجام خود در اقصی نقاط کشور نسبت به رفع توطئه و فتنه هایی که برای ایران توسط استکبار نسخه بندی شده بود را حل نمودند.
این استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه همواره در برابر حق شناسی های مردم تلاش های مضاعف در خور شان مردم باید انجام شود؛ افزود: با اینکه برای امور مملکت تلاش هایی انجام می شود اما ترافیک هایی همچون گرانی، تورم، بیکاری مسیر پیشرفت، معیشت و رفاه مردم را به خطر انداخته است که لازم است تدابیر جدی و جهادی در این زمینه توسط دولت مردان اتخاذ گردد.
انتهای پیام
 ترسیم جریان 9 دی با بصیرت مردم آذربایجان شکل گرفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار