هم زمان با ایام دهه فجر/

پروژه‌های عمرانی شهرستان آذرشهر به بهره‌برداری رسید

1402/11/12 - 11:29 - کد خبر: 107922 نسخه چاپی

نصر: هم زمان با ایام الله دهه فجر پروژه‌های عمرانی آذرشهر با سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان با حضور معاون سیاسی‌ و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نصر، تراب محمدی، معاون سیاسی استاندار در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی آذرشهر گفت: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید جزء نیازمندی‌های ضروری شهروندان است که با هم‌افزایی و هم‌گرایی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خدمت شهروندان قرار گرفته است.
وی به ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی زمانی اتفاق افتاد که غبار عجیبی بر روی اسلام و جامعه حاکم بود؛ امام راحل (ره) از سال ۱۳۴۲ مبارزات خود بر علیه رژیم طاغوت را شروع کرد و علی‌رغم تبعید به کشورهای دیگر از رسالت خود عقب‌نشینی نکرده و عدالتی که جامعه تشنه آن بود را به ارمغان آورد.
محمدی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز در دنیا جزو معدود کشورهایی هستیم که در معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای تأثیرگذار بوده و یکی از بازیگران اصلی صحنه تحولات مختلف هستیم؛ جبهه مقاومت نیز امروز در تمام دنیا جای خود را پیدا کرده و در معادلات آن تأثیرگذار است.
محمدی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: امروز همه مدیران و مسئولین وظیفه دارند با امکانات موجود دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی و دولت را به مردم تبیین و آن‌ها را معرفی کنند تا مردم بدانند که تمام این‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در خدمت آنها قرار می‌گیرد.
معاون سیاسی‌ و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: تمام کارهای ارزشمندی که انجام می‌گیرد توسط فرزندان همین انقلاب و نیروهای ارزشی انجام می‌شوند که ضروری است تمام این خدمات به مردم تبیین و تشریح شود.
وی به دو سال اول دولت نیز اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در دو سال اول فعالیت خود خدمات خوبی انجام داده است؛ اهتمام و سیاست دولت سیزدهم بر این است که پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهد و این‌گونه نیست که پروژه‌ای پس از کلنگ‌زنی به حال خود رها شود.
وی تأکید کرد: وظیفه تمام مدیران ایجاد رضایت در شهروندان است به گونه‌ای که دستگاه‌های اجرایی با ارائه خدمات مناسب به شهروندان رضایت‌مندی آن‌ها را فراهم کنند.
محمدی به انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: تمام مسئولین در ستاد انتخابات و فرمانداری‌ها با توجه به چهار اصل ابلاغی از رهبر معظم انقلاب، افزایش مشارکت عمومی را بر عهده دارند.
 وی گفت: صیانت از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس وظیفه ماست و اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به روند انتخابات وارد شود.
انتهای پیام/
پروژه‌های عمرانی شهرستان آذرشهر به بهره‌برداری رسید نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار