مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

چهار هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال طرح در شهرک‌های صنعتی آماده بهره‌برداری است

1402/11/12 - 10:08 - کد خبر: 107913 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح های زیربنایی و زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان با سرمایه گذاری چهار هزار و ۵۳۴ میلیارد ریالی آماده بهره‌برداری است.

به گزارش نصر، «سهراب فیض زاده»، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دهه فجر امسال از تصفیه خانه های شهرک های صنعتی عالی نسب و بیلوردی بهره برداری می شود که از جمله طرح های مهم اعلام شده است.
وی اظهار کرد: تصفیه خانه شهرک صنعتی عالی نسب با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب به روش پکیج تلفیقی فلزی - پی اتیلنی اجرا شده است و با بهره برداری از این تصفیه‌خانه حدود ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی در این شهرک به شبکه فاضلاب متصل می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی نیز با ظرفیت تصفیه روزانه ۴۰۰ مترمکعب فاضلاب های صنعتی و بهداشتی واحدهای صنعتی این شهرک آماده بهره برداری است.
فیض زاده، ادامه داد: این تصفیه خانه به روش ترکیبی از سیستم های هوازی و بی هوازی از نوع لجن فعال اجرا شده است و می تواند بخشی از آب مورد نیاز فضای سبز مورد نیاز این شهرک را تامین کند.
وی بهره برداری از طرح های خیابان سازی، برق رسانی، گازرسانی و خط انتقال آب و ساختمان آتش نشانی را از دیگر طرح های عمرانی آماده بهره برداری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اعلام کرد.
 اکنون ۵۷ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان شرقی وجود دارد که ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی به مرحله بهره برداری رسیده، چهار شهرک و ناحیه صنعتی در مرحله ساخت و ساز و رفع نواقص است و چهار شهرک و ناحیه صنعتی بدون زمین صنعتی است که ساخت تعدادی از آن ها در شرایط فعلی ضرورت ندارد.
۱۳ شهرک صنعتی آذربایجان شرقی دارای تصفیه خانه است.
انتهای پیام/
چهار هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال طرح در شهرک‌های صنعتی آماده بهره‌برداری است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار