مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

لزوم تسریع بانکها در ارائه تسهیلات تبصره ۱۸

1402/11/11 - 16:29 - کد خبر: 107891 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی بر لزوم تسریع بانکها در ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد.

به گزارش نصر، جلسه بررسی روند اجرای مصوبات بانکی در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره (۱۸) با حضور واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیران عامل بانک‌های استان برگزار شد.
واقف بهروزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، در این جلسه با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در سال گذشته رتبه دوم کشور در ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ را کسب کرده بود اظهار داشت: در سال جاری نیز، باید همه تلاش‌ها در سطح استانی و ملی انجام گیرد تا روند تسهیلات تبصره ۱۸ به موقع در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
نماینده وزیر اقتصاد در استان تصریح کرد: با توجه به اینکه در اواخر سال جاری به سر می بریم، بانک‌های عامل موظف هستند در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تسریع به عمل آورند، بخشی از فرایندهای تسهیلات تبصره ۱۸ درگیر بروکراسی‌های اداری شده است، بنابراین نیازمند زمانبندی لازم برای اصلاح برخی موانع هستیم.
در ادامه روند اجرای تسهیلات تبصره ۱۸ از سوی بانک‌های عامل استانی مورد بررسی قرار گرفت و نکات لازم و ضروری نیز در اجرای هرچه بهتر این قانون ارائه شد.
انتهای پیام/
لزوم تسریع بانکها در ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار