مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل؛

سه پروژه فرودگاهی اردبیل همزمان با سفر رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

1398/10/09 - 16:00 - کد خبر: 10789 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: سه پروژه فرودگاهی اردبیل همزمان با سفر رئیس‌جمهور به اردبیل افتتاح می‌شود که در راستای بهره‌برداری از این پروژه‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، فخرالدین هاشمی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان وزارت و شهرسازی اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده 3 پروژه فرودگاهی اردبیل همزمان با سفر رئیس‌جمهور به اردبیل افتتاح می‌شود که در راستای بهره‌برداری از این پروژه‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.
وی با اشاره به تشریح سه پروژه در حال افتتاح فرودگاهی بیان کرد: این پروژه از جمله فاز نخست بهسازی باند 33- 15، ترمینال شماره یک و پاویون فرودگاه اردبیل است که تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: ترمینال جدید فرودگاه اردبیل مساحتی به اندازه هشت هزار و 100 مترمربع دارد که هزینه‌ای در حدود 60 میلیاردد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به این پروژه تزریق شده و گنجایش پذیرش همزمان سه پروار را داراست.
هاشمی تصریح کرد: با اتمام پروژه بهسازی باند 33-15 این فرودگاه قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر از قبیل ایرباس هایA300 و A340 و بوئینگ777 را داشته و نسبت به اخذ گواهینامه بین‌المللی فرودگاهی آن اقدام خواهد شد که بدون شک تحول عظیمی را در فرودگاه اردبیل رقم خواهد زد.
مدیرکل فرودگاه اردبیل اظهار کرد: افتتاح پاویون نیز با اعتبار 10 میلیارد ریال بهسازی شده از جمله دیگر پروژه افتتاحی همزمان با سفر رئیس جمهور است که به عنوان یک نیاز و ضرورت اساسی برای استان حائز اهمیت است.
انتهای پیام/
سه پروژه فرودگاهی اردبیل همزمان با سفر رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار