مدال آوران آذربایجان شرقی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هدایای رهبری را دریافت کردند

1402/11/10 - 23:02 - کد خبر: 107831 نسخه چاپی

نصر: ورزشکاران آذربایجان شرقی که در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی موفق به کسب مدال شده بودند هدایای رهبر معظم انقلاب را دریافت کردند.

به گزارش نصر، در این مراسم که عصر روز سه‌شنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد چهار ورزشکار مدال آور در بازی‌های آسیایی و هشت ورزشکار مدال آور در بازی‌های پارا آسیایی هدایای رهبر معظم انقلاب را از دست نماینده ولی فقیه در استان دریافت کردند.

ورزشکاران در زمینه غلبه بر هوای نفسانی پیشگام باشند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم اهدای این هدایا، گفت: ورزشکاران در کنار ورزش و قهرمانی، باید در زمینه غلبه بر هوای نفسانی نیز پیشگام باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم افزود: برخی ورزش‌ها هستند که اگر یاد خدا در آن نباشد حتی برای ورزشکار نیز دلچسب نخواهند بود.
وی از ورزشکاران حاضر در جلسه خواست تا با تلاش و کوشش بیشتر خود را برای مسابقات بعدی آماده کرده و برای کشور به طور مجدد افتخارآفرینی کنند.
آل هاشم همچنین به کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: همه ادارات استان باید در زمین‌های فرهنگ و هنر اقتصاد و صنعت باید برتر کشوری شوند.
وی به حضور استاندار جدید و پرتلاش در استان اشاره کرد و گفت: از زمانی که آقای رحمتی در استان حضور یافته‌اند شب و روز کار می‌کنند و زمینه پیشرفت استان در تمامی عرصه‌ها با حضور وی فراهم شده است.
در این مراسم هدایای رهبر معظم انقلاب به امین اسماعیل نژاد و محمد ولی‌زاده به دلیل کسب مدال طلای تیمی در والیبال، امیررضا پور آقا بالا برای کسب مدال طلای تیمی در شطرنج و فرزاد باهر ارسباران به دلیل کسب مدال برنز تیمی در شمشیربازی در بازی‌های آسیایی اهدا شد.
همچنین به اسدالله عظیمی به دلیل کسب مدال نقره در پرتاب دیسک، بتول جهانگیری به دلیل کسب مدال برنز در پرتاب وزنه، میثم حاجی بابایی برای کسب مدال طلای تیمی در والیبال نشسته، میلاد رمضانی برای کسب مدال برنز در دوی ۴۰۰ متر، فرزانه عسگری برای کسب مدال برنز در تیراندازی با کمان، علی نوایی برای کسب مدال برنز در جودو، لیلا زارع‌زاده برای کسب ۲ طلای تیمی و یک برنز انفرادی در شطرنج و هادی مشیرآبادی برای کسب مدال نقره انفرادی و برنز تیمی در شطرنج هدایای رهبری تقدیم آنها شد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با ۱۲ نفر شامل یک مربی و یک داور و ۱۰ ورزشکار و در چهارمین بازی‌های پاراآسیایی با ۱۴ نفر شامل ۶ مربی، سرپرست و داور و هشت ورزشکار در قالب تیم ملی ایران حضور یافته بود.
انتهای پیام/
مدال آوران آذربایجان شرقی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هدایای رهبری را دریافت کردند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار