مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

جابه‌جایی ۱۴.۷ میلیون تن کالا از طریق ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی

1398/10/09 - 16:58 - کد خبر: 10783 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در ۹ ماه امسال از طریق ناوگان حمل و نقل بار این استان بیش از 14.7 میلیون تن کالا جابه‌جا شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، اورجعلی علیزاده در این خصوص اظهار کرد: تعداد بارنامه صادره دراین مدت بیش از یک میلیون و 89 هزار برگ بوده و تناژ بار حمل شده نیز شاهد رشد 1.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
وی با بیان این‌که طی 9 ماهه سالجاری، ناوگان حمل ونقل مسافر استان نیز بیش از چهار میلیون مسافر را در قالب 424 هزار سفر جابه‌جا کرده است، افزود: تا آخر آذرماه، تعداد 178 هزار و 824 حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی استان توزیع شده است.
وی ادامه داد: ناوگان حمل ونقل کالای استان نیز از خرداد ماه تا آخر آذر ماه سال‌جاری، 409 هزارتن نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی را توسط 22 هزار و271 دستگاه ناوگان سنگین خود، از مبداء بندرامام خمینی(ره) استان خوزستان به آذربایجان شرقی حمل کرده است.
 وی از سه هزار و 171 مورد برخورد با تخلفات اضافه بار در استان خبر داد و گفت: 77 هزار و 275 برچسب معاینه فنی نیز برای وسائط نقلیه ناوگان عمومی بار و مسافر استان صادر شده است.

انتهای پیام/
جابه‌جایی ۱۴.۷ میلیون تن کالا از طریق ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار