معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

تحقق ۸۰ درصدی بودجه عمرانی مصوب شهرداری تبریز

1402/11/10 - 15:40 - کد خبر: 107814 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: تاکنون حدود ۸۰ درصد از اعتبارات بودجه عمرانی مصوب شهرداری تبریز تحقق یافته است و بر اساس پیش‌بینی سعی داریم  تا پایان سال به‌طور کامل محقق کنیم.

به گزارش نصر، سامان احمدزاده با حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم گفت: در دهه فجر امسال ۳۰ پروژه های عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۵۷۵ میلیارد تومان درقالب پروژه های فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: سه پروژه چمن مصنوعی و میدان فوتبال، پروژه لدنفیل شماره ۲، پروژه های مسیرگشایی در سطح مناطق شهرداری، ساختمان ورزشی شهرداری تبریز، احداث فرهنگسراها، پروژه فرهنگ و رسانه، احداث عابرگذرهای پیاده، خدمات عمومی عمرانی شامل اصلاح معابر، کفسازی ها و پیاده راه ها، وآسفالت ریزی معابر مهمترین پروژه‌های قابل بهره برداری است که تقدیم شهروندان خواهد شد.
احمدزاده با اشاره به حجم عملیات عمرانی انجام شده در سال جاری  اعلام کرد: در سال جاری شهرداری تبریز  در حوزه‌های مختلف خدمات عمومی، عمرانی و پروژه های  فرهنگی و ورزشی، فعالیت های مختلفی را در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز انجام داده است.
وی تصریح کرد: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار کلانشهر تبریز توانستیم طبق برنامه‌ریزی انجام یافته و تکالیف بودجه‌ای مصوب سا جاری، ۸۰  درصد ردیف بودجه را  محقق کنیم.  
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به برخی از پروژه‌ها در تکالیف بودجه‌ای  سال جاری ابراز کرد:  ۲ پروژه تقاطع غیر همسطح معلم و قراملک را در دستور معاونت فنی و عمرانی است که با فناوری سگمنتال به عنوان یکی از فناوری های نوین در اجرای تقاطع‌ها اجرایی می‌شود. وی اضافه کرد: این فناوری  برای اولین بار در تبریز اجرایی شده و طبق زمانبندی مووجود  این پروژه ها در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.
احمدزاده با اشاره به بهره برداری از پروژه های ورزشی طی هقته های آتی  گفت: ۴۰ پروژه ورزشی از ایام مبارک دهه فجر امسال تا مهر ماه سال آینده زمانبندی شده است و طبق روز شمار، هرهفته یکی از این پروژه ها افتتاح  و تقدیم شهروندان فهیم تبریزی خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز افزود: این پروژه ها شامل ۱۵ پروژه ورزشی و  ۲۵ سالن چند منظوره بحران و ورزشی است که در مواقع ضروری محل اسکان و در طول ایام سال برای استفاده شهروندان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: تمامی پروژه های مصوب امسال را با رعایت کیفیت و اصول فنی وموارد ایمنی اجرایی کرده و تقدیم شهروندان می‌کنیم.
سامان احمدزاده در ادامه نصب روز شمار برای پروژه ها عمرانی را نقطه عطفی در راستای تعامل بین شهرداری و شهروندان عنوان کرد و گفت: تعهدی که در قبال رضایت شهروندان داریم از اولویت های مدیریت شهری در اجرای تمامی پروژه ها است.
وی اجرای پروژه های آسفالت را نیز  یکی دغدغه های مهم شهروندان و شهرداری دانسته و افزود: یکی از نیاز های اصلی شهروندان ساماندهی و بهسازی راه‌ها و معابر است که در این راستا سعی کردیم با کیفیت و تناژ بالا آسفالت ریزی انجام شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تا امروز بالغ بر ۳۱۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر و معابر انجام شده است که در مقایسه با نسبت مشابه سال قبل ۲ برابر افزایش یافته است.
وی افزود: در ادامه راه و تا پایان سال با توجه به مساعد بودن هوا لکه گیری انجام خواهیم داد و با چاله زادیی های لازم معابر را برای استقبال از عید نوروز آماده خواهیم کرد.
انتهای پیام/
تحقق ۸۰ درصدی بودجه عمرانی مصوب شهرداری تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار