استاندار آذربایجان شرقی:

امنیت، پایه توسعه و سرمایه‌گذاری است

1402/11/09 - 07:50 - کد خبر: 107700 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در دیدار فرماندهان انتظامی استان با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم در استان توسعه و سرمایه‌گذاری اتفاق بیفتد، پایه‌اش امنیت است، گفت: کاری که شما انجام می‌دهید زمینه‌ساز امنیت است که اهمیت آن در آستانه برگزاری انتخابات و ایام الله دهه فجر مضاعف است.

به گزارش نصر، مالک رحمتی امروز در دیدار فرماندهان انتظامی استان اظهار کرد: هر گونه تلاش برای تسهیل ماموریت‌های فراجا نه تنها هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است. 
وی خطاب به حاضران در دیدار اضافه کرد: اقتدار نظام در درون کشور در دستان شماست و مردم همیشه شما را می‌بینند. 
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: باید اقدامات خود را دائم تبیین کنید تا هم مردم کارهای شما را ببینند و هم مسئولان نیازهای شما را بدانند. 
نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی بیان کرد: به اهمیت وظایف فراجا واقف هستیم و باید همه تلاش کنیم که نواقص این نیروی تلاشگر رفع شود. 
وی افزود: از شما که همانند هشت سال دفاع مقدس پای نظام و مردم ایستاده‌اید، قدردانی می‌کنم. 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هر چه از دستمان برآید برایتان انجام می‌دهیم اما شما نیز قدر خودتان را بدانید، تشریح کرد: هر چند کاستی‌های هم وجود دارد اما شما باید کارها و اقدامات‌تان را تبیین کنید. 
رحمتی اضافه کرد: ما نیاز به امنیت روانی داریم زیرا امنیت فیزیکی با کوشش فراجا و سایر نیروهای مسلح فراهم است. 
وی با بیان اینکه امنیت روانی در مقطع کنونی بیشتر اهمیت دارد، ادامه داد: باید تلاش کنیم که در فضای مجازی نیز امنیت و احساس امنیت بیشتری محقق شود. 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به هم‌مرز بودن آذربایجان شرقی با کشورهای همسایه مطرح کرد: مرز ما باید یک مرز حساس تلقی شود و مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم نقش بیشتری در تولید ثروت و تولید ناخالص ملی ایفا کنیم. 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با اشاره به اینکه باید مرزمان را به یکی از پرترددترین مرزها تبدیل کنیم، افزود: جای بسی خوشحالی است که ایران اسلامی سربازان خوبی مثل شما در فراجا و دیگر نیروهای مسلح دارد.
انتهای پیام/
امنیت، پایه توسعه و سرمایه‌گذاری است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار