۷۰۰ اثر رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی ارسال شد

1402/11/08 - 18:33 - کد خبر: 107684 نسخه چاپی

نصر: مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: ۷۰۰ اثر به هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال و داوری شده که نسبت به دوره های گذشته افزایش یافته است.

به گزارش نصر، جواد بایرام زاده روز یکشنبه در نشست روشنگری و بصیرتی اصحاب رسانه در مراغه، افزود: آثار ارسالی از کیفیت بالایی برخوردار بودند که نشان دهنده ارتقای فنی و حرفه ای اهالی رسانه استان در رشته ها و عرصه های مختلف خبری است.
وی اظهار کرد: آیین اختتامیه و معرفی آثار برتر این جشنواره روز چهارشنبه برابر با یازده بهمن ماه برگزار می شود که در هر قالب جشنواره ، سه نفر به عنوان برگزیده معرفی می شوند.
بایرام زاده یکی از دلایل بالا بودن کیفیت آثار ارسالی در جشنواره امسال را برگزاری اردوهای راویان پیشرفت در استان بیان کرد.
وی همچنین کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و برنامه های روایتگری مرتبط با آن را در تولید آثار فاخر موثر خواند و اضافه کرد: دیدارهای متعدد با خانواده های شهدا نیز موجب شد تا هفتمین جشنواره ابوذر از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.
بایرام زاده با اشاره به اینکه جشنواره یاد شده در ۱۰ محور برگزار می شود، یادآور شد: شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، جهاد تبیین، سبک زندگی ایرانی اسلامی «خانواده، جامعه، فرزندآوری»، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام «گروه‌های جهادی و روایت پیشرفت»، امید و نشاط آفرینی، مدیریت شهری «حقوق شهروندی، پسماند و محیط زیست شهری، عمران شهری، معماری ایرانی اسلامی، سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار شهری، محیط زیست و ورزش از جمله محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی است.
وی ادامه داد: حجاب و عفاف و کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی بخش ویژه این دوره از جشنواره است.
بایرام زاده اضافه کرد: هفتمین دوره جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی در قالب‌های تیتر، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، گزارش (خبری-غیر خبری)، عکس(تک عکس-مجموعه عکس)، کلیپ و گزارش ویدئویی، کاریکاتور، طرح و گرافیک، صفحه‌آرایی مطبوعاتی، اینفوگرافی، موشن‌گرافی و پادکست برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
۷۰۰ اثر رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی ارسال شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار