رئیس شورای شهر مطرح کرد:

تقابل نکنیم/ عملکرد را به مردم گزارش دهیم 

1402/11/08 - 13:26 - کد خبر: 107656 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای شهر گفت: ما نماینده مردم هستیم و هر مشکلی که بیاید بعنوان نماینده مردم موظف به تذکر هستیم و انتظار داریم شهردار و مدیران در جهت رفع مشکل اقدام نمایند سعی نکنیم که تقابل نشان داده و واکنش نشان دهیم.

به گزارش نصر، "شهرام دبیری" در جلسه امروز یکشنبه 8 بهمن شورای شهر بعد از تقدیم بودجه شهردار به اعضای شورا گفت: جا دارد از شهردار و مدیران شهرداری تقدیر و تشکر کنیم که به موقع بودجه سال آینده را به شورا تحویل دادند و امیدواریم تا پایان سال بودجه را بصورت کامل محقق نماییم و تمامی پروژه های پیش بینی شده را جلو ببریم.
وی ادامه داد: بودجه نسبت به سال گذشته افرایش داشته و بودجه ساله آتی حدود 50 درصد افزایش را نشان می دهد و این نشان از تلاش مدیران شهرداری است که برای پروژه های عمرانی و کار های خدماتی شهری همت دارند.
رئیس شورای شهر در ادامه در واکنش به حواشی جلسات گذشته گفت: در ارتباط با مسائل و مشکلات جامعه، ما نماینده مردم هستیم و هر مشکلی که بیاید بعنوان نماینده مردم موظف به تذکر هستیم و انتظار داریم شهردار و مدیران در جهت رفع مشکل اقدام نمایند سعی نکنیم که تقابل نشان داده و واکنش نشان دهیم.
وی خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری وظایف خود را متقابلا انجام دهند و عملکرد را به مردم گزارش کنیم.
دبیری در پایان گفت: شهرداران مناطق در ارتباط با تعرفه دقت نظر داشته باشند و تمامی مطالبات را در چارچوب این تعرفه انجام دهند.
انتهای پیام/
تقابل نکنیم/ عملکرد را به مردم گزارش دهیم  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار