به مناسبت چهل و ششمین سالگرد قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز:

۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم آذربایجان شرقی به دیدار رهبری می روند

1402/11/08 - 10:32 - کد خبر: 107642 نسخه چاپی

نصر: مسئول کمیته اجرایی دیدار مردم آذربایجان با رهبری گفت: به مناسبت چهل و ششمین سالگرد قیام خونین ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، امسال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف آذربایجان شرقی برای بیستمین بار با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش نصر، «حسن استوار آذر» روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: روز گذشته نخستین جلسه هماهنگی این دیدار برگزار شد و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی زمان این دیدار مشخص شد بر این اساس برای برگزاری باشکوه و هماهنگی بیشتر ۶ کمیته اجرائی، امنیتی، پشتیبانی، اعزام، فرهنگی و فضای مجازی و اصناف و بازاریان پیش بینی شد.
وی افزود: امسال نیز قرار بر این اساس که تعداد محدودی از مردم آذربایجان شرقی به نمایندگی از بیش از چهار میلیون جمعیت استان با مقام معظم رهبری دیدار کنند و همه ساله این دیدار شور و اشتیاق خاصی را در استان ایجاد می کند.
استوار آذر ادامه داد: دیدار ۲۹ بهمن مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری از بیست سال پیش تاکنون با هدف تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، ارزش های انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان و شهدای این قیام برگزار می شود.
وی تاکید کرد: امسال نیز پرشورتر از سال های قبل و در آستانه انتخابات مردم آذربایجان به فرمایشات رهبری گوش جان خواهند سپرد تا بار دیگر با لبیک گویی به فرموده ها و توصیه های معظم له نقش خود را در تحقق آرمان های انقلاب و شرکت گسترده در انتخابات ایفا کنند.
مسئول کمیته اجرایی دیدار مردم آذربایجان در ۲۹ بهمن یادآور شد: شعر حماسی برای قرائت دسته جمعی در محضر رهبر معظم انقلاب نیز آماده شده است.
قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در چهلم شهدای ۱۹ دی قم در سال ۱۳۵۶ موجب شعله‌ور شدن آتش اعتراضات مردم شد.
اعلام عزای عمومی و برگزاری مجالس ترحیم به مناسبت چهلم شهدای ۱۹دی (۲۹بهمن) که از سوی مراجع تقلید و جامعه روحانیت ایران صورت گرفت، استقبال مردم در سراسر ایران را به همراه داشت.
انتهای پیام/
۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم آذربایجان شرقی به دیدار رهبری می روند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار