رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه؛

«سیامند رحمان» به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان دعوت شد

1398/10/09 - 15:30 - کد خبر: 10764 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه گفت: «سیامند رحمان» قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رحیم تیموری امروز در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: ششمین مرحله اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان از نهم تا بیست و نهم دی‌ماه جاری در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.
وی افزود: این اردو برای ارتقای سطح آمادگی وزنه‌برداران دعوت شده برای حضور پرقدرت در رقابت‌های پاراالمپیک برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر سیامند رحمان از آذربایجان‌غربی، نادر مرادی، سیدحامد صلحی‌پور و روح‌اله رستمی از تهران، سامان رضی از گیلان، امیر جعفری از البرز، منصور پورمیرزایی از کرمان و علی‌اکبر غریب‌ از فارس، هشت ملی پوشی هستند که در این اردو حضور دارند.
«تیموری»، افزود: تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان زیر نظر احمد دلجوان سرمربی و احمد ملاحسینی مربی تیم ملی به تمرین می‌پردازد.
«سیامند رحمان» در پاراالمپیک ۲۰۱۶ «ریو» با مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی تاریخ‌ساز شد؛ وی پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان عنوان کرد که در توکیو دوباره خواهد درخشید.
دو مدال طلای پارا المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، پنج مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۰ گوانژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا از سیامند ورزشکاری برجسته در سطح رقابت‌های بین‌المللی ساخته است.
سیامند رحمان متولد ۱۳۶۷ و اهل شهرستان اشنویه از توابع آذربایجان‌غربی و وزنه‌بردار سنگین وزن ایران است که در سال ۱۳۸۷ برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان دعوت شد.
انتهای پیام/
«سیامند رحمان» به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان دعوت شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار