استاندار آذربایجان‌شرقی:

نهضت ملی مسکن اولویت دولت و مورد تأکید رئیس‌جمهور است

1402/11/07 - 19:48 - کد خبر: 107609 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم همدلی و هم‌افزایی بیشتر در مراغه برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت: نهضت ملی مسکن اولویت دولت و مورد تأکید رئیس‌جمهور است.

به گزارش نصر، مالک رحمتی امروز، ۷ بهمن در جلسه شورای مسکن مراغه افزود: مراغه شهر بزرگ و مهمی است و ما نیز هر چه از دستمان برآید برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن در مراغه و دیگر شهرستان‌های استان انجام می‌دهیم.
وی اضافه کرد: هر چند موقعیت آذربایجان شرقی در نهضت ملی مسکن بد نیست، اما باید تلاش کنیم که جایگاهمان متناسب با شأن استان باشد.
رحمتی ادامه داد: ما در این زمینه منتظر تهران نمی‌مانیم و هر آنچه از دستمان بر آید، انجام می‌دهیم، زیرا اختیارات کافی در زمینه نهضت ملی مسکن به استان‌ها داده شده است.
وی تأکید کرد: هیچ‌گونه فرافکنی در انجام وظایف محوله سازمان‌ها در استان پذیرفته نیست و همه باید با همکاری و هم‌افزایی برای تحقق برنامه‌ها بکوشند.
نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی، بیان کرد: مردم محرم‌ترین وجود برای دولتمردان هستند و اگر جایی هم کاری از دستمان برنیاید، به طور شفاف با مردم عزیز در میان می‌گذاریم.
وی همچنین با اشاره به حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان در آیین تشییع پیکر آیت‌الله ارومیان، یادآوری کرد: ایشان یکی از یاران صدیق امام راحل و یار وفادار رهبر معظم انقلاب بود و حداقل وظیفه دینی‌مان تجلیل از مقام آن عالم ربانی است.
انتهای پیام/
نهضت ملی مسکن اولویت دولت و مورد تأکید رئیس‌جمهور است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار