استاندار آذربایجان شرقی:

نمی‌پذیریم واحدی در یک شهرک صنعتی غیرفعال باشد

1402/11/07 - 13:56 - کد خبر: 107590 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که نمی‌پذیریم واحدی در یک شهرک صنعتی غیرفعال باشد، دستور داد ۱۳ هکتار زمین موردنیاز به وسعت شهرک صنعتی عجب‌شیر با شرط رعایت مسائل زیست‌محیطی اضافه شود.

به گزارش نصر، مالک رحمتی امروز در بازدید از شهرک صنعتی عجب‌شیر اظهار کرد: تلاش برای توسعه متوازن استان در اولویت است، زیرا اگر توسعه متوازن باشد مدیریت آسان‌تر است.
 وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اصلی تحقق توسعه متوازن رشد شهرک‌های صنعتی است، اضافه کرد: شهرستان عجب‌شیر ظرفیت‌های متعددی برای توسعه دارد که شهرک صنعتی یکی از آنهاست.
 رحمتی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی عجب‌شیر جای رشد دارد و وضعیت فعلی آن قابل‌قبول نیست، بیان کرد: واحدهایی که در شهرک‌های صنعتی زمین می‌گیرند حتماً باید فعال شوند، ضمن اینکه واحد‌های تولیدی راکد نیز از طریق بررسی و رفع مشکلاتشان باید فعال شوند.
 وی با تاکید بر این که نمی‌پذیریم واحدی در یک شهرک صنعتی غیرفعال باشد، زیرا هدف اصلی ما تولید و اشتغال‌زایی است، از فرماندار عجب‌شیر خواست  برای بررسی و رفع مشکلات واحدهای راکد شهرک اقدام کند.
 نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: راه دسترسی به شهرک عجب‌شیر نیز در حال انجام بوده و راهداری نیز آسفالت این مسیر سه‌کیلومتری را سریع اجرایی کند.
 وی بیان کرد: شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی هم پست برق موردنیاز را برای شهرک صنعتی عجب‌شیر فراهم و تا آن موقع سه مگاوات به ظرفیت برق شهرک اضافه کند. 
 رحمتی یادآوری کرد: نیاز شهرک به خدمات آتش‌نشانی و درمانگاه نیز به شکل پرتابل قابل‌حل است.
 انتهای پیام/
نمی‌پذیریم واحدی در یک شهرک صنعتی غیرفعال باشد خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار