جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر تاکید کرد:

ضرورت جهاد تبیین و روشنگری برای تداوم انقلاب اسلامی در جامعه

1402/11/07 - 13:30 - کد خبر: 107586 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر بر ضرورت جهاد تبیین و روشنگری برای تداوم انقلاب اسلامی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی در جمع خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی اهر با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم و خصوصا جوانان جامعه است، اعلام کرد: دشمنان با توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف سعی در کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای مردم  و جوانان دارند که باید همیشه هوشیار باشیم.
به گزارش ایسنا، وی تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را عاملی برای پیشرفت کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برشمرد.
وی در ادامه اصلی‌ترین پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران را قدرت دینی و ایمان قلبی مردم به انقلاب برشمرد و گفت: اعتقاد و ایمان قلبی مردم به انقلاب رمز پیروزی در مقابله با دشمنان است.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه به بحث جهاد تبیین که بارها و بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است نیز اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به مفهوم اصلی جهاد تبیین باید به علت پیدایش انقلاب و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و اینکه چرا برای این انقلاب خون‌های بسیاری تقدیم شده است پی ببریم و سپس آن را بدون کم و کاست به مردم و خصوصا نسل جوان انتقال دهیم.
وی همچنین به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و حداکثری خود پای صندوق‌های رای بار دیگر مشت محکمی بر دهن یاوه گویی‌های دشمنان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل خواهند زد. 
وی در ادامه از افتخارات بزرگ ایرانیان را وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس برشمرد و گفت: بی‌شک آنچه از معصومین به جامعه می‌رسد خیر و برکت است. 
سرهنگ پاسدار میرزامحمدی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی اهر در ترویج فرهنگ رضوی بین مردم و جوانان این شهرستان گفت: کانون مرکزی خدمت رضوی این شهرستان از کانون‌های برتر استان آذربایجان شرقی و حتی کشور است.
وی در خاتمه سخنان خود مطرح کرد: امام رضا(ع) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی که وجود حرم مطهر این امام رئوف در مشهد مقدس نعمتی بی‌نظیر و بی‌بدیل برای مردم مسلمان ایران است. 
انتهای پیام/
ضرورت جهاد تبیین و روشنگری برای تداوم انقلاب اسلامی در جامعه خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار