جعفری خبر داد:

احتمال سقوط بهمن در جاده‌های ماهنشان دور از انتظار نیست

1402/11/07 - 13:27 - کد خبر: 107585 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ماهنشان با بیان اینکه احتمال سقوط بهمن در جاده‌های شهرستان دور از انتظار نیست، گفت: کاربران جاده‌ای در نقاط مستعد سقوط بهمن توقف نکنند.

به گزارش نصر، محمد جعفری روز شنبه با اعلام این مطلب، افزود: با توجه به حجم بارش های صورت گرفته در مناطق کوهستانی شهرستان به ویژه محورهای دندی - تخت سلیمان و پری - علم کندی از توقف در نقاط بهمن گیر این مسیرها خودداری کنند چرا که احتمال سقوط بهمن در آنها وجود دارد.
وی در ادامه به حادثه‌خیزی این مناطق پس از بارش های سنگین اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییر شرایط جوی در این شهرستان، مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
جعفری افزود: اکنون تیم‌های ثابت و سیار راهداری در مناطق مختلف شهرستان آماده خدمت‌رسانی هستند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان خاطر نشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی و زنجیر چرخ از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است .
وی یادآور شد: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا هنگام بروز کولاک و برف شدید با مشکلات جدی مواجه نشوند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
احتمال سقوط بهمن در جاده‌های ماهنشان دور از انتظار نیست خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار