دادستان مرکز استان خبر داد:

تعیین مهلت سه‌ماهه برای رفع نقاط حادثه‌خیز محور خاروانا سیه رود

1402/11/07 - 11:35 - کد خبر: 107568 نسخه چاپی

نصر: دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی طی نامه‌ای به مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با تعیین مهلت سه ماهه دستورات لازم برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز این محور را صادر کرده است تا نسبت به رفع این نواقص اقدام کنند.

به گزارش نصر، محبوب علیلو با اشاره به اینکه محل یاد شده جز نقاط حادثه‌خیز است، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از وقایع و حوادث رانندگی و تصادفات عدیده‌ی منجر به فوت، ایراد صدمات بدنی و... در مسیر روستای دستجرد به ابری سفلی و گردنه سلطان دره سی باید اقدام‌های عاجل در آن خصوص به عمل آید.
وی افزود: همچنین علت عدم انجام اصلاحات هندسی و رفع نقاط حادثه خیز در آن محور به نحو صریح مشخص و مدیران، مسئولین و عوامل سهل انگار به این دادستانی معرفی شوند.
وی اذعان کرد: دادستانی در جایگاه نظارت حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه‌خیز ورود کرده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: تسریع برنامه‌ریزی‌ها در راستای جلوگیری از وقوع حوادث با انجام اقدام‌های پیشگیرانه و اصلاحی لازم براساس ملاحظات فنی و مهندسی از جمله نصب سرعتگاه، افزایش تابلوهای هشداردهنده، نصب گاردریل و نیوجرسی، ایجاد موانع طبیعی در خارج از جاده و ... در مهلت سه ماهه از اقدامات موثری است که باید در این منطقه انجام گیرد.
انتهای پیام/
تعیین مهلت سه‌ماهه برای رفع نقاط حادثه‌خیز محور خاروانا سیه رود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار