اجرای طرح های کوه نوردی در پارک آرپا دره سی تبریز

1402/11/07 - 08:08 - کد خبر: 107545 نسخه چاپی

نصر: میرعلی آقاسیدی با اشاره به پتانسیل های بالای پارک آرپا دره سی جهت بهره برداری های ورزش کوه نوردی اظهار کرد:توسعه اهداف ورزشی همگانی و قهرمانی نیازمند وجود زیرساخت های مناسب ورزشی در سطح شهرها است و پارک ها یکی از مستعدترین مکان ها برای اجرای طرح ها هستند.

به گزارش نصر، ریئس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی گفت: با پیشنهاد شهرداری منطقه پنج تبریز جهت امکان سنجی تاسیس و اجرای طرح های ورزشی کوه نوردی با همراهی جمعی از اعضای هیئت رئیسه هیئت کوه نوردی از پارک آرپا دره سی بازدید و پتانسیل های طبیعی و عملیاتی این مجموعه مورد ارزیابی قرار گرفت.
 

آقاسیدی ضمن تشکر از اقدامات قابل توجه شهرداری منطقه 5 در آماده سازی پارک جنگلی آرپا دره سی افزود: خوشبختانه به همت مدیریت شایسته شهری در سال های اخیر مجموعه ایی ارزشمند آماده شده و هیئت کوه نوردی نیز این آمادگی را دارد با مشارکت شهرداری تبریز طرح های مناسب رشته ورزشی کوه نوردی و صعودهای ورزشی را متناسب با محیط آرپا دره سی ارائه و اجرا نماید.
 

گفتنی است پارک جنگلی آرپا دره‌سی با مساحت 397 هکتار به عنوان بزرگترین پارک شرق تبریز یکی از اماکن تفریحی جدیدالاحداث این کلان‌شهر بوده و با اجرای طرح ها مختلف عمرانی و زیرساختی از جمله سیستم روشنایی پذیرای شهروندان و ورزشکاران است.
انتهای پیام/
اجرای طرح های کوه نوردی در پارک آرپا دره سی تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار