افتتاح اولین باشگاه موتور سواری و اتومبیلرانی شمال غرب کشور در تبریز

1402/11/06 - 14:43 - کد خبر: 107531 نسخه چاپی

نصر: اولین باشگاه موتور سواری و اتومبیلرانی شمال غرب کشور با حضور مسئولین ورزشی شهر تبریز و استان افتتاح شد.

به گزارش نصر، اولین باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی شهر تبریز امروز مصادف با میلاد حضرت علی و روز پدر  در زمینه های آموزشی، فرهنگی و حرفه ای در دو بخش مردان و زنان فعالیت خود را آغاز کرد.
حامد بناآبادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیاز به آموزش دانشگاهی در این رشته ورزشی در آذربایجان شرقی احساس می شد از این رو با سپری کردن دوره حرفه ای موتورسواری در تهران و شرکت در کلاس مربیگری فدراسیون تصمیم به راه اندازی این باشگاه گرفتیم.
حامد آبادی با بیان اینکه ۲۰ سال است که به طور حرفه ای در رشته موتورسواری فعالیت می کنم، یادآور شد: با اخذ مجوزهای لازم، امروز شاهد راه اندازی باشگاه در تبریز هستیم که با هدف فرهنگ سازی و نحوه استفاده درست از موتور، آموزش و خروج از استفاده های سنتی از این وسیله کارمان را شروع کردیم.
آبادی عنوان کرد: بحث فنی و نگهداری از موتور، برگزاری دوره های آموزشی مبتدی تا حرفه ای و دوره های آماتوری به صورت تئوریک نیز در این باشگاه ارایه خواهد شد.
وی اظهار داشت: در موضوع آموزش آماتوری، تجهیزات لازم را در اختیار کارآموزان قرار می دهیم اما در بخش حرفه ای، خود علاقه مندان باید تجهیزات لازم را داشته باشند.
 

وی هزینه حضور در دوره های آماتوری و حرفه ای را به ترتیب ۱۵ و ۲۵ میلیون ریال برای چهار جلسه اعلام کرده و توضیح داد: محل تمرینات و آموزش های عملی مجموعه یادگار امام (ره) تبریز خواهد بود ولی با دنبال ایجاد پیست اختصاصی هستیم.
بناآبادی دیگر برنامه باشگاه را جذب نفرات مستعد و تشکیل تیم اعلام کرده و اضافه کرد: شرکت در مسابقات با نام تبریز از جمله برنامه های باشگاه است و همواره باشگاه همراه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی و شهر تبریز می باشد.
انتهای پیام/
افتتاح اولین باشگاه موتور سواری و اتومبیلرانی شمال غرب کشور در تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار