هیات رئیسه شورای شهر تبریز بیانیه ای صادر کرد:

عذرخواهی از مردم شریف تبریز

1402/11/05 - 14:19 - کد خبر: 107496 نسخه چاپی

نصر : هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با صدور بیانیه ای از بابت  مشکلات و گرفتاری‌های پیش آمده در جریان بارش برف روز چهارشنبه، صمیمانه از عموم مردم شریف تبریز عذرخواهی کردند.

به گزارش نصر، در این بیانیه آمده است؛
شورای اسلامی کلانشهر تبریز، به‌خاطر مشکلات و گرفتاری‌های پیش آمده در جریان بارش برف روز چهارشنبه، صمیمانه از عموم مردم شریف تبریز عذرخواهی می‌کند. بدیهی‌ست همهٔ دستگاه‌های متولی، بویژه مدیریت شهری، خود را در قبال مسائل پیش‌آمده برای مردم، مسئول می‌دانند و در شبانه‌روز گذشته، امکانات و ظرفیت‌های خود را برای کاهش مخاطرات، به کار بسته‌اند و این تدابیر همچنان ادامه دارد. 
نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تبریز، ضمن قدردانی از زحمات نیروهای فعال در میدان، پیگیری‌های لازم را برای شناسایی و رفع نقاط ضعف اجرایی و کاستی‌های مدیریتی انجام خواهد داد.
انتهای پیام/
عذرخواهی از مردم شریف تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 4 نظر

پاسخ   مسعود   3 ماه پیش  

مشکلاث مردم با تدبیر و کفایت حل میشود نه با عذرخواهی. نه تنها خبری از شهرداری نبود بلکه حتی مأمورین راهنمایی و رانندگی هم تلاشی برای بازگشایی ترافیک نداشتند و در خودروهای گرم خود نشسته بودند.

پاسخ   آرش   3 ماه پیش  

عذر خواهی رو برای خودتون نگه دارید شهردار بی عرضه رو بندازید بیرون اگر خودتون هم مثل اون نیستید

پاسخ   محمد   3 ماه پیش  

عذرخواهی خالی و خشک به چه درد میخورد.جواب دهها هزار ساعت اتلاف وقت مردم در راهبندانی که همگی ناشی از بی تدبیری و بی عملی مسوولان شهری است چه دردی دوا خواهد نمود.
آیا کسی از مسوولان شهری استعفا می دهد؟ هرگز چونکه نان و آبشان به پستهای مدیریتی است که اشغال نموده اند.
تازه اینها چند هفته قبل مانور مدیریت بحران برگزار کردند.اینها مانورشان هم برای نمایش است.
ما مدیریت بحران نداریم بلکه بحران مدیریت داریم.امروز هواشناسی قابلیت پیش بینی دارد ولی دریغ از تدبیر.هیچیک از این مسوولان شهری لایق پستهای اشغال کرده نیستند.
خواهشا هم شما نشریه مردمی در جهت تطهیر اینها نکوشید.مردم آگاه هستند و بینا.میبینند که هم شورا و هم شهرداری بعنوان منتخب شورا عملا بی کفایت است.

پاسخ   رضا   3 ماه پیش  

سرشون گرم تدفین مراسماستاندار فقید بود
زنده ها را دریابید.
پژوهشیار