خبر/

حضور استاندار آذربایجان شرقی در مرکز مدیریت راه‌های استان 

1402/11/05 - 11:46 - کد خبر: 107493 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان پشت دوربین‌های رصد جاده‌ای نشست. 

به گزارش نصر، مالک رحمتی در این بازدید که حدود یک ساعت طول کشید به صورت موردی وضعیت بارش برف و تردد خودروها در آزادراه پیامبر اعظم (ص)، بزرگراه تبریز-اهر و گردنه‌های آن را بررسی کرد. 
وی در این بازدید همچنین پشت تلفن پاسخگویی مرکز مدیریت راه‌های استان (۱۴۱) قرار گرفت و با شماری از رانندگان خودروها و شهروندان درباره وضعیت راه‌های آذربایجان شرقی گفت‌وگو کرد. 
وی پس از گوش دادن به صحبت‌های راننده یک کشنده مبنی بر یخ‌زده بودن جاده میانه، نرسیده به تونل قافلانکوه بلافاصله با محمدی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان میانه تماس تلفنی گرفت و از او درباره اقدامات انجام شده و در دست انجام جاده‌ای برای تسهیل تردد مردم سوال کرد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین در گفت‌وگوی تلفنی با فرمانده پلیس راه استان درباره وضعیت تصادفات در جاده‌ای سوال و از تلاش پلیس راه قدردانی کرد.

حضور استاندار آذربایجان شرقی در مرکز کنترل سازمان ترافیک تبریز 
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در مرکز کنترل سازمان ترافیک شهرداری تبریز، وضعیت راه بندان در خیابان‌های این کلانشهر را رصد و دستورات لازم برای رفع مشکل را به شهردار داد.
مالک رحمتی در سازمان ترافیک شهرداری تبریز شخصا پشت دوربین‌های کنترل ترافیک نشست و با بررسی وضعیت راه بندان ناشی از بارش برف در مناطق مختلف تبریز از شهردار تبریز خواست که همه امکانات در دسترس را برای روان‌سازی ترافیک به کار بندد. 
وی در این حضور که بیش از یک‌ساعت به طول انجامید، ضمن رصد نقطه به نقطه معابر پرترافیک تبریز با تعدادی از شهرداران مناطق مختلف نیز شخصا گفت‌وگو و درباره اقدامات آن‌ها برای باز کردن ترافیک صحبت کرد. 
وی در مدت حضور در مرکز کنترل ترافیک تبریز ضمن تشکر از تلاش مجموعه شهرداری بر لزوم هم افزایی برای روان سازی ترافیک از طریق جامدپاشی در کنار محلول پاشی خیابان ها و معابر این کلان شهر تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور حضور یافت و ضمن قدردانی از کوشش این مجموعه برای روان‌سازی ترافیک بر لزوم ارتقای سطح امکانات و آمادگی آن در مواقع بحرانی تاکید کرد. 
انتهای پیام/
حضور استاندار آذربایجان شرقی در مرکز مدیریت راه‌های استان  خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 4 نظر

پاسخ   توانا   3 ماه پیش  

مبارکه زحمت کشیدن ، مردم تا ده ساعت تو ترافیک گیر کردن اونوقت این آقا با چای قند پهلو و میوه و شیرینی از یه جای گرم و نرم نشستن بدبختی مردمو دید میزنن !؟ خدا رحم کرده این برف ده پانزده سانت بیشتر نبود والا کشته هم میدادیم . مردم تو ماشینشون یخ میزدن

پاسخ   علی   3 ماه پیش  

مگر عوامل شهرداری و شهرار چه غلطی کرده بودند که استاندار از انها قدردانی کرد دیروز داخل شهر تبریز کسی زودتر از ۶ ساعت به خانه اش نرسیده بود

پاسخ   حسین مرادیان ۰۹۱۴۳۰۸۰۱۸۴تبریز   3 ماه پیش  

باسلام،به نوبه خودم برای استاندار محترم آرزوی توفیق روز افزون دارم،انشاالله که درادامه راه،بالا دستی ها ومغرضان دلسرد نکنند.

پاسخ   محمد   3 ماه پیش  

اصلا بی تدبیری شهرداری در بارش برف از قبل پیش بینی شده نه تنها جای تشکر ندارد بلکه جای مواخذه و مذمت است.
از یک هفته قبل هواشناسی پیش بینی کرده بود ولی شهر رها بود.حیف این امکانات که در دست این مدیران بی تدبیر است.
پژوهشیار