رئیس شورای شهر تبریز:

شهرداری قبل از بارش برف باید اقدام به محلول پاشی می کرد

1402/11/04 - 18:03 - کد خبر: 107479 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای شهر تبریز از عدم رضایت شهروندان نسبت به محلول پاشی خبر داد و گفت: با این وضعیتی که در معابر شاهد هستیم، ظاهرا محلول پاشی جواب نداده و باید خروجی کار به نحوه مطلوب و آن چه مردم از آن رضایت دارند دیده شود.

به گزارش نصر، "شهرام دبیری" در گفتگوی تلفنی با خبرنگار نصر در واکنش به راه بندان برفی معابر کلانشهر تبریز، گفت: شهرداری باید قبل از بارش برف اقدام به محلول پاشی می کرد، خصوصا در زیرگذر ها و روی پل ها که از محل های پر تردد است و در نقاط حساس اگر لازم بود به جای محلول از نمک پاشی استفاده می کرد.
وی در رابطه با عملکرد محلول پاشی که برای اولین بار توسط شهرداری کلانشهر تبریز اجرا می شود، گفت: باید عملکرد محلول مورد استفاده را بررسی کنیم و ببینیم آن چه کارشناسان در این حوزه اظهار داشتند صحت دارد یا نه.
دبیری ادامه داد: با این وضعیتی که در معابر شاهد هستیم، ظاهرا محلول پاشی جواب نداده و باید خروجی کار به نحوه مطلوب و آن چه مردم از آن رضایت دارند دیده شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان خاطر نشان کرد: وقتی مردم رضایت ندارند یعنی مشکل وجود دارد، اگر چه محلول پاشی از نظر مسائل زیست محیطی خوب است، اما باید این نکته را در نظر گرفت که در چنین مواقعی باید رضایت مردم را به همراه داشته باشد.
انتهای پیام/
شهرداری قبل از بارش برف باید اقدام به محلول پاشی می کرد محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 5 نظر

پاسخ   حسین   3 ماه پیش  

وقتی یکی از اقوام نزذیک نماینده مجلس رو با سفارش شهردار می کنید و اونم به خودش جرات میده با بی احترامی جلسه رو ترک کنه همین میشه. جسارت به خرج بدید و برکنارش کنید

پاسخ   حمیدی   3 ماه پیش  

شهرداری از یکماه قبل در هوای افتابی بانصب بنرموفقیت امیز بودن محلول پاشی را تبریک می گفت پس کو خبری از یک نفر از پا کبانان عزیز هم نبود?

پاسخ   علی   3 ماه پیش  

با عرض سلام وقتی شهردار شهری لیاقت نداشت وبا پارتی شورای شهر انتخاب بشود شهر از این بدتر هم خواهد شد. مدیر بی لیاقت باید بر کنار شود. ومردم شهر هم در انتخاب شورای شهر دقت کنند

پاسخ   یک شهروند   3 ماه پیش  

خجالت بکش

پاسخ   حسن   3 ماه پیش  

والا ما از ظهر که برف باریده تو ماشین گرفتاریم نه محلول پاشی نه برف روبی هیچی ندیدم همش دوروغ و دغل بازی
پژوهشیار