رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر؛

امدادرسانی در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل ادامه دارد

1402/11/04 - 15:41 - کد خبر: 107465 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر از انجام ۳۱ عملیات امدادی برف و کولاک در سوم بهمن ماه خبر داد و گفت: امدادرسانی در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل ادامه دارد.

به گزارش نصر، بابک محمودی روز چهارشنبه با اشاره به بارش برف و باران و اقدامات امدادی انجام شده در روز گذشته اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ۷ استان کشور متاثر از برف و کولاک بودند.
وی افزود: با توجه به بارش‌های برف و باران، در یک روز گذشته و در هفت استان کشور، ۳۱ مورد عملیات امدادی (استان‌‎های آذربایجان شرقی: ١١ مورد، اردبیل: ١٠ مورد، قزوین: چهار مورد، آذربایجان غربی: سه مورد، زنجان، چهارمحال و بختیاری و لرستان: یک مورد) توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر انجام شد.
وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت زمان به ۹۰۳ فرد حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران همچنین در یک روز گذشته، ۱۱ مصدوم را به مراکز درمانی، منتقل کردند و ۱۱ نفر را اسکان اضطراری دادند.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: ۴۸ تیم عملیاتی، شامل ۱۵۳ نفر، در عملیات برف و کولاک شرکت کردند.
بارش برف و باران در ۲۲ استان همچنان ادامه دارد و امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال غرب فارس، مرکزی، قم، زنجان، قزوین البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف و باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش دما و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، کولاک برف و در شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/
امدادرسانی در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل ادامه دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار