معاون شهردار تبریز هشدار داد:

کولاک و برف شدید در تبریز / ماشین آلات شهرداری در شرق تبریز متمرکز شدند

1402/11/04 - 14:34 - کد خبر: 107458 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به کولاک شدید و بارش برف در مناطق شرقی تبریز از اعزام ماشین آلات مناطق مختلف شهرداری برای بازگشایی معابر شرق تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، پرویز عباس نژاد با اشاره به کولاک شدید و بارش برف در مناطق شرق  شهر تبریز گفت: از نیمه شب گذشته  نیروهای خدمات شهری و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز در سطح شهر به صورت آماده باش بوده و عملیات محلول پاشی و برف روبی معابر را انجام می دهند.
وی افزود: به دنبال تشدید بارش برف در شرق تبریز و کولاک شدید در این منطقه جهت بازگشایی معابر بخصوص ورودی های شهر تجهیزات زمستانی و ماشین آلات مناطق مختلف جهت انجام عملیات در منطقه شرق تبریز متمرکز شده اند.
عباس نژاد گفت: شدت بارش برف و کولاک در منطقه شرق تبریز به حدی است که علی رغم فعالیت چندین باره ماشین الات زمستانی برای بازگشایی معابر احتمال بروز مشکلات برای خودروهای شهروندان وجود دارد.
وی با درخواست از شهروندان جهت خودداری از تردد غیر ضروری بخصوص در شرق تبریز گفت: از شهروندان عزیز درخواست داریم از تردد غیر ضروری وسایط نقلیه شهری در سطح شهر بخصوص مناطق شرقی خودداری نمایند تا ضمن تسهیل انجام عملیات نیروهای خدمات شهری احتمال تصادفات و ایجاد مشکلات برای خودروها کاهش یابد.
گفتنی است تمامی نیروها و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز از شب گذشته به صورت آماده باش بوده و کماکان فعالیت بازگشایی معابر و برف روبی توسط ناوگان تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز ادامه دارد.
انتهای پیام/
کولاک و برف شدید در تبریز / ماشین آلات شهرداری در شرق تبریز متمرکز شدند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار