قتل خونین عمو و پدر زن توسط داماد خشمگین + جزییات

1402/11/07 - 08:23 - کد خبر: 107426 نسخه چاپی

نصر: داماد تبریزی که در هشتم اردیبهشت ماه سال جاری دو تن از اعضای خانواده زنش را به قتل رسانده بود در شعبه سوم دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به قصاص محکوم شد.

به گزارش نصر، صبح 8 اردیبهشت ماه سال جاری بود که گزارش وقوع درگیری مسلحانه و در راستای آن قتل 2 تن از اعضای خانواده ای در یکی از کوچه های تبریز به مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز گزارش شد.
به دنبال این گزارش وی همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و نیز ماموران کلانتری 13 تبریز در صحنه جرم حضور پیدا کردند و  ضمن بررسی صحنه جرم مانع از وقوع قتل های بیشتر به دست قاتل عصبانی شوند.
تیم جنایی با حضور در صحنه جرم با مردی میانسال روبرو شدند که سراسیمه از منزلشان خارج می شود؛ اما مرد میانسال در حالی از منزل خارج میشد که وجود قمه ای درشت بر پشت وی خودنمایی می کرد؛ قمه ای که کمرش را سوراخ کرده و نصف آن در داخل بدنش و نصف دیگر در خارج از بدنش قرار داشت.
به دنبال این مرد میانسال، مرد جوانی نیز از خانه خارج می شود و قمه ای که کمر مرد میانسال را سوراخ کرده بود بیرون می کشد و اقدام به تهدید پلیس می کند؛ در این هنگام آنان نیز دست به سلاح می شوند و به مقابله با مرد جوان می پردازند و در نهایت موفق به زمین گیر کردن مرد جوان می شوند و وی را دستگیر می نمایند.
با دستگیری مرد جوان علت این درگیری خونین نزد پلیس برملا و مشخص می شود کسی که قمه به دست گرفته بود و اعضای خانواده را از دم تیغ می گذراند داماد خانواده بود؛ دامادی که پدر زن و مادرزن و عموی همسرش را به شدت زخمی می کند که در این بین مادرزن از مرگ نجات پیدا می کند ولی پدرزن و برادر وی تسلیم مرگ می شوند؛ اما علت این اقدام وحشتناک از سوی داماد خانواده چه بوده است؟
بنا به گفته پلیس، داماد خانوداه به تازگی از زندان آزاد شده بود و برای دیدن فرزندان خود و نیز صحبت با همسرش به منزل پدرزنش می رود، اما نهایت آن منجر به درگیری خونین می گردد.

صدور حکم قصاص
پرونده این داماد جوان بعد از اعتراف وی با صدور کیفرخواست از شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز به شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان ارسال و جلسه رسیدگی به اتهام وی در شعبه مذکور برگزار شد؛ در آن جلسه قضات دادگاه مذکور بعد از شنیدن دفاعیات متهم و نیز با توجه به جمیع اوراق پرونده و درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتولان، رای به دو بار قصاص نفس متهم صادر کردند.
انتهای پیام/
قتل خونین عمو و پدر زن توسط داماد خشمگین + جزییات پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار