رییس پلیس راه های آذربایجان شرقی؛

تردد در ۶ جاده اصلی آذربایجان شرقی به کندی انجام می شود

1402/11/04 - 09:57 - کد خبر: 107421 نسخه چاپی

نصر: رییس پلیس راه های آذربایجان شرقی اعلام کرد: تردد در ۶ جاده اصلی استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و به کندی انجام می شود.

به گزارش نصر، سرهنگ حبیب آبراهه روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: جاده اهر - تبریز، اهر - کلیبر، اهر - ورزقان، اهر - مشکین شهر، آزاد راه زنجان - تبریز، جاده صوفیان - مرند به علت بارش برف، کولاک شدید و یخبدان به کندی و با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی انجام می شود.
وی تاکید کرد: رانندگان از تردد غیرضرور در جاده های آذربایجان شرقی به خصوص مسیرهای اعلام شده پرهیز کنند و در صورت ضرورت برای تردد استفاده از زنجیر چرخ و داشتن سرعت مطمئنه و تجهیزات زمستانی ضرورت دارد.
به گزارش ایرنا، تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مردم در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی است و ترددکنندگان جاده ها همچنین می توانند از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده ها استفاده کنند.
آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و دو هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستاها سکونت دارند.
این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، دو هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
تردد در ۶ جاده اصلی آذربایجان شرقی به کندی انجام می شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار