نمایشگاه عکاسی و معماری نگاه برگزار شد:

نمایشگاه ترم یکی های دانشگاه آزاد

1402/11/03 - 23:47 - کد خبر: 107411 نسخه چاپی

نصر: نمایشگاه عکاسی و معماری نگاه با موضوع معماری داخلی توسط دانشجویان کارشناسی ارشد معماری داخلی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از اول تا سوم بهمن ماه در مکان خیابان اهراب کوچه کمپانی دوم پلاک ۱۷ محل باغ هنر برپا شد.

به گزارش نصر، نازنین نصیری، نماینده دانشجویان ارشد معماری داخلی در خصوص این اقدام هنری گفت: ۳۸ نفر از دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ در این نمایشگاه شرکت کردند.
هرکس سه قطعه عکس از بناهای تاریخی شهرستان های اطراف آذربایجان شرقی، ارومیه، زنجان و اردبیل به اجرا گذاشته که هزینه فروش این آثار به حساب محک واریز خواهد شد. 
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از شکل گیری ایده این نمایشگاه گفت: استاد محمدرضا خاکزاد پیشنهاد برگزاری این نمایشگاه را مطرح کردند و با استقبال دانشجویان، هزینه این نمایشگاه سه روزه گردآوری شد و گالری با عکس های بچه ها برای نمایشگاه آماده شد. دانشگاه از این اقدام ما با تبلیغات حمایت کرد. 
وی در خصوص فضای عکاسی تبریز گفت: سوژه عکاسی بنای تاریخی در تبریز خیلی بیشتر از سایر شهرها است و این بسیار هیجان انگیز است. پیش بینی می‌کنیم این اقدام دانشجویی باعث حرکت های بعدی دانشجویان عکاسی شود و این روند ادامه یابد.
انتهای پیام/
نمایشگاه ترم یکی های دانشگاه آزاد فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار