استاندار جدید آذربایجان شرقی مطرح کرد:

دوره جدید مدیریت استان، دوره‌ تحول است

1402/11/03 - 21:33 - کد خبر: 107406 نسخه چاپی

نصر: استاندار جدید آذربایجان شرقی در نخستین سخنان خود، دوره جدید مدیریت استان را دوره‌ تحول خواند و گفت: اگر در این استان مدیران کل و مسئولان گمان کنند که از تهران کاری برای آنها انجام خواهند داد، سخت در اشتباه هستند؛ زیرا جای جای این استان سرشار از ظرفیت است و در مسیر تحول همه باید ایمان داشته باشیم که کار نشدنی نداریم.

به گزارش نصر، مالک رحمتی بعد از ظهر امروز در آئین معارفه خود به عنوان استاندار آذربایجان‌ شرقی، یاد و خاطره مرحوم عابدین خرّم، استاندار فقید آذربایجان شرقی را گرامی داشت و افزود: خوشا به حال سردار خرّم که با دستی پر رفت و با عزت بدرقه شد و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.
وی ادامه داد: مرحوم سردار خرم کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت، کارنامه زندگی او در انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، فرماندهی سپاه، خادمی مردم، دفاع از وطن سراسر مجاهدت است.
استاندار جدید آذربایجان شرقی در ادامه از حمایت های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی قدردانی کرد و گفت: حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان و بیان ایشان که مثل کوه پشت شما هستیم، دلگرمی عجیبی به من داد و من از حمایت های ایشان سپاسگزارم.
وی در ادامه با بیان اینکه امروز روز مبارکی برای من است و امروز به اصل خودم برگشتم، گفت: بنده روزی در وزارت کشور یک کارشناس بودم و امروز دوباره به وزارت کشور برگشتم و تقدیر بر این شد که بعد از مسئولیت سنگین سازمان خصوصی‌سازی و در اوج کارهای شبانه‌روزی، با تماس وزیرکشور به استانداری استان خودم بیایم.
رحمتی افزود: وقتی وزیر محترم کشور از من خواست تا در این سمت خدمت کنم، فقط گفتم من سرباز نظام هستم و هرجا لازم باشد این سرباز کار کند حاضر خواهم شد.
وی تاکید کرد: آذربایجان مهد تمدن، جریان‌ساز و تاریخ‌ساز است و بنده با این قبول این مسئولیت، سخت‌ترین ماموریت را بر عهده دارم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین سرمایه‌ای که من را در این راه کمک خواهد کرد، دعای خیر شما مردم عزیز و پدر و مادرم است؛ افتخار می‌کنم که فرزند یک کارگر هستم و از پدرم می‌خواهم تا من را از دعای خیر خود محروم نکند.
رحمتی با بیان اینکه رضایت مردم، مایه اعتبار دولت و نظام است، افزود: همه ما مدیران بار این مسئولیت را بر دوش می‌کشیم تا در آنها رضایت ایجاد کنیم.
وی ابراز کرد: اگر در این استان مدیران کل و مسئولان گمان کنند که از تهران کاری برای آنها انجام خواهند داد، سخت در اشتباه هستند؛ زیرا جای جای این استان سرشار از ظرفیت است و در مسیر تحول همه باید ایمان داشته باشیم که کار نشدنی نداریم.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان گفت: سعی خواهیم کرد مسیری که آقای خرّم ایجاد کردند با شدت و قدرت ادامه دهیم تا عقب‌ماندگی‌ها کاهش یابد و در این مسیر همه باید همدل باشیم و روحیه جهادی، تلاش، همکاری و تعامل نقش اصلی را دارد. دوران سختی است و زمان هم کم است و مسئولیت‌های بزرگی داریم و باید با مشارکت به پیش برویم.
انتهای پیام/
دوره جدید مدیریت استان، دوره‌ تحول است نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   همشهری تبریزی   3 ماه پیش  

رزومه ایشون رو منتشر میکنید ؟ چقدر سوابق اجرایی دارند؟ چند سال در چه پست هایی بودن ؟ کجاها رو مدیریت کردن ؟ چه چیزی رو مدیریت کردن ؟
بماند به یادگار ...
پژوهشیار