در آئین معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی مطرح شد/

تمجید آل هاشم از انتصاب یک مدیر اقتصادی به استانداری آذربایجان شرقی/ «مثل کوه» پشت استاندار جدید هستیم

1402/11/03 - 20:42 - کد خبر: 107405 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تمجید از انتصاب یک مدیر اقتصادی به سمت استانداری آذربایجان شرقی، تاکید کرد: ما از استاندار جدید حمایت خواهیم کرد تا در انجام وظایف سنگین محوله برای توسعه استان انشاالله موفق باشد.

به گزارش نصر، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم بعد از ظهر امروز در آیین معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از تلاش های مرحوم زین العابدین رضوی خرم، استاندار فقید آذربایجان شرقی افزود: این از دنیا رفتن‌ها برای همه ماست؛ در کاخ‌های محکم و قلعه‌های محکم هم باشیم رفتنی هستیم و باید سعی کنیم دست خالی از این دنیا نرویم و خوشا به سعادت آن کسانی که در راه خدمت به اسلام با دست پر از دنیا رفتند.
وی افزود: ما هم باید برای رفتن خود را آماده کنیم؛ باید آن قدر آماده باشیم که فرض کنیم دیگر برنمی‌گردیم. خداوند فرموده است ای مردم بترسید از خدا، خدایی که هر چه می‌گویید می‌شنود! هرچه در قلب‌تان است را می‌شنود پس آماده و محیا باشید و نزدیک به رفتن باشید، چرا که اگر فرار هم کنید، مرگ شما درک خواهد کرد.
امام جمعه تبریز ادامه داد: خداوند انشاالله آقای خرم را رحمت کند و من از مردم تبریز و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ممنونم که انصافاً در مراسم های مرحوم سردار خرم سنگ تمام گذاشتند. تمام این اتفاقات یک تلنگر برای همه ماست که متوجه باشیم هر آمدنی را رفتنی است و چه بهتر که وقتی از سمتی کنار می رویم و یا از دنیا رخت بر می بندیم، مردم از ما به نیکی یاد کنند.
آل هاشم در ادامه با اشاره به همکاری خود با چهار استاندار در هفت سال گذشته، از مرحوم اسماعیل جبارزاده به عنوان استاندار اخلاق مدار، مجید خدابخش به عنوان استاندار متدین و متشرع، محمدرضا پورمحمدی به عنوان استاندار فرهیخته و دانشمند و مرحوم عابدین خرم به عنوان استانداری ولایی، جهادی و انقلابی یاد کرد و گفت: تمام این استانداران برای سربلندی و اعتلای استان زحمات فراوانی کشیده و نام و یاد آنها گرامی می داریم.
وی با اشاره به ظرفیت های مختلف اقتصادی و تجاری آذربایجان، انتخاب آقای صمد حسن زاده به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران را تبریک گفت و با تاکید بر لزوم بهره گیری از این ظرفیت ها برای توسعه استان، افزود: توجه به توسعه پایدار و توسعه اقتصادی از جمله مطالبات مهم مردم از استاندار جدید است و شکوفایی اقتصادی استان به فردی همچون آقای دکتر رحمتی که دارای ذهن خلاق و ایده های خوب اقتصادی است، نیاز دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی، گفت: ما مثل کوه پشت آقای رحمتی به عنوان استاندار جدید هستیم و از تصمیم دولت برای این انتصاب حمایت می کنیم. بنده با تمام توان از استاندار جدید حمایت خواهم کرد تا انشاالله ایشان در انجام وظایف سخت خود موفق باشد.
آل هاشم افزود: آقای رحمتی مدیر زیرک و باهوشی است و ایشان فکر اقتصادی خوبی دارند و آذربایجان شرقی یک نفر استانداری می‌خواست که همانند مرحوم آقای خرّم به مسائل اقتصادی توجه جدی داشته باشد و این خیلی خوب است که یک مدیر اقتصادی به استانداری منصوب شده است.
انتهای پیام/
تمجید آل هاشم از انتصاب یک مدیر اقتصادی به استانداری آذربایجان شرقی/ «مثل کوه» پشت استاندار جدید هستیم نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   همشهری تبریزی   3 ماه پیش  

میشه یه نفر مدیر اقتصادی رو تعریف کنه ؟
پژوهشیار