خبر/

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رتبه نخست جشنواره رازی را کسب کرد

1402/11/03 - 13:58 - کد خبر: 107379 نسخه چاپی

نصر: کمیته‌ تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل موفق به کسب رتبه اول جشنواره رازی در بین دانشگاه‌های تیپ ۲ کشور شد.

به گزارش نصر، بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، روز گذشته در سالن همایش‌های دانشگاه رازی برگزار شد.
بنا به این گزارش، در این جشنواره که دکتر علی محمدیان رئیس دانشگاه، دکتر فرهاد پورفرضی معاون تحقیقات و فناوری و دکتر الهام صفرزاده رئیس کمیته تحقیقات و فناوری و عرفان زارع و مجید اعترافی به عنوان دبیر کمیته حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، گروه علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در قالب کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی در بخش کمیته‌های برتر کشوری، رتبه اول کشوری را در بین دانشگاه‌های تیپ ۲ وزارت بهداشت کسب کرد.
به گزارش ایرنا، پارسال در جریان بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین همایش بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در بخش ایده‌های فناورانه و نیز در رشته‌های مختلف علمی و پژوهشی علوم پزشکی و تحقیقات دانشجویی در حوزه سلامت و پزشکی حایز رتبه نخست شد.
انتهای پیام/
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رتبه نخست جشنواره رازی را کسب کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار