شهردار منطقه 2 تبریز خبر داد:

تولید دومین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیرهمسطح قراملک/ پیشرفت فیزیکی 30 درصدی

1402/11/03 - 12:35 - کد خبر: 107370 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه 2 تبریز از تولید دومین قطعه بزرگ بتنی پیش ساخته "سگمنتال" عرشه پل تقاطع غیرهمسطح قراملک و از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی احداث این پروژه رفع ترافیک شهری خبر داد.

به گزارش نصر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: همزمان با تجهیز کارگاه تولید قطعات پیش ساخته و خرید و نصب 3 فقره قالب مخصوص، تولید قطعات عرشه تقاطع غیرهمسطح قراملک سرعت بیشتری گرفته است.
وی افزود: عملیات خاکبرداری و شمع گذاری، احداث فونداسیون و پایه های این پل روگذر هم طبق زمانبندی با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی در حال اجرا است.
علی‌پور تصریح کرد: شهردار تبریز برای استفاده از تکنولوژی های جدید جهت احداث پل ها و ابنیه ها و بهره گیری از دانش نوین برای ارتقای کیفیت پروژه های عمرانی شهر تبریز تاکید دارند که این موضوع در پروزه های عمرانی مدنظر قرار گرفته است.
شهردار منطقه 2 پروژه فرامنطقه ای روگذر قراملک را از پروژه های مهم ترافیکی این منطقه در حوزه منطقه 6 اعلام و تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه شاهد تسهیل تردد شهروندان از غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.
پروژه روگذر قراملک دارای معماری خاص و جدید به طول 530 متر و عرض 24 متر در میدان قراملک توسط شهرداری منطقه 2 احداث می شود.
انتهای پیام/
تولید دومین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیرهمسطح قراملک/ پیشرفت فیزیکی 30 درصدی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار